וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאובויס עצרו את הסיינטס בפתיחת המחזור ה-13

דאלאס נעזרה בתצוגה הגנתית נהדרת וערב נורא של דרו בריס כדי לרשום ניצחון רביעי ברציפות, 10:13 ולהתקרב עוד קצת לפלייאוף. ניו אורלינס הפסידה אחרי 10 ניצחונות רצופים ואיבדה את הפסגה ב-NFC

שחקני דאלאס קאובויס חוגגים. AP
זה לא היה יפה, אבל זה היה יעיל/AP

ניו אורלינס (2:10) התייצבה הלילה (בין חמישי לשישי) לפתיחת המחזור ה-13 ב-NFL אצל דאלאס (5:7) כשהיא נראית בלתי ניתנת לעצירה. הסיינטס הגיעו לטקסס עם רצף של עשרה ניצחונות, כשהוא ממטירים לפחות 30 בשמונה מתוך עשרת המשחקים הללו. אלא שלקאובויס, שנמצאים בעצמם בכושר נהדר, היו תוכניות אחרות.

דאלאס, שניצלה את משחק חג ההודיה כדי לנצח את וושינגטון ולהשתוות אליה ב-NFC מזרח, המשיכה במומנטום עם ניצחון 10:13 גדול, הרביעי ברציפות שלה ופתאום, היא נראית בדרך הנכונה לפלייאוף ותוכל אולי להשאיר סופית מאחור את האלופה פילדלפיה, אותה תארח במחזור הבא.

זה לא היה משחק יפה מדי לצפייה והוא בעיקר היה מוזר. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של הקאובויס, כאשר ניו אורלינס נעצרת על 59 יארד בלבד, הכי מעט שלה במחצית בודדת מאז 2002. כל זה הספיק לדאלאס ליתרון 0:13 בלבד וגם זה אחרי שעצרה את הסיינטס בדאון רביעי על קו ה-1.

היתרון השברירי כמעט עלה לקאובויס ביוקר, כי דרו בריס התעורר מעט (עדיין לא במשחק טוב, אבל עם שיפור קל) אחרי ההפסקה ובשני הדרייבים הראשונים הצליח לצמק ל-13:10. דאלאס מרחה את השעון והתקרבה לאנדזון, אבל פאמבל של דאק פרסקוט העביר את הכדור לבריס על קו ה-6 שלו, עם 2:42 על השעון. מהפך דרמטי? ממש לא. כבר במהלך השני בריס מסר לידיים הלא נכונות, דאלאס השיגה את הדאון הראשון שהיא הייתה צריכה וזה נגמר.

פרסקוט היה מדויק יחסית עם 24 מ-28, 248 יארד, טאצ'דאון ופאמבל. אזיקייל אליוט רץ ל-76 יארד ותפס ל-60 והטאצ'דאון היחיד של דאלאס במשחק. בריס, במשחקו החלש ביותר העונה, רשם רק 18 מ-28 ל-127 יארד, עם טאצ'דאון ואיבוד. ניו אורלינס כולה סיימה את המשחק עם 176 יארד בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully