וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה חגגה גם בברצלונה, אולימפיאקוס הביסה את בודצ'נוסט

65:84 גדול לקבוצה הלוהטת של אוברדוביץ', בלאט עם ניצחון יורוליג שלישי ברציפות, 70:92. גם אפס וחימקי ממשיכות לשייט

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
ככה נראית אלופת אירופה הבאה? דיקסון/GettyImages

המחזור ה-10 ביורוליג הסתיים הערב (שישי) כשבמוקד המשיכה פנרבחצ'ה לדרוס את כל מה שזז, עם 65:84 מרשים בברצלונה.

ברצלונה - פנרבחצ'ה 85:64

קבוצת הפאר הטורקית המשיכה במומנטום האדיר שלה, שכולל כעת הפסד אחד בלבד ב-18 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. פנר הוליכה פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום, אולם במחצית השנייה זה כבר הפך מהפסד של הקטלאנים לתבוסה. בובי דיקסון הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות, מרקו גודוריץ' תרם 13. מנגד, רק אדם האנגה הופיע (16).

חימקי מוסקבה - פנאתינייקוס 68:76

הרוסים ממשיכים להתאושש מהפתיחה הרעה לעונה עם ניצחון שלישי ברציפות, בעוד חוסר היציבות של פאו נמשך. המארחת עשתה זאת על אף שחסרה את כוכבה הגדול אלכסי שבד הפצוע, כשאל נעליו נכנס אנתוני גיל עם 21 נקודות (8 מ-9 ל-2). ג'יימס גיסט הוליך את המפסידה עם 19 נקודות, ניק קלאתיס היה רע עם 2 נקודות בלבד (1 מ-9 מהשדה).

אולימפיאקוס - בודוצ'נוסט 70:92

שבוע לאחר הניצחון הסנסציוני על צסק"א מוסקבה ירדה בודצ'נוסט לקרקע, עם תבוסה לא מפתיעה במיוחד שסידרה לדיוויד בלאט ניצחון יורוליג שלישי ברציפות - בפעם הראשונה העונה. במחצית הראשונה זה עוד הלך צמוד, אך רבע שלישי מוחץ של 14:32 מצד המארחת סגר עניין. זאק לידיי היה נפלא עם 28 נקודות (9 מ-10 מהשדה) ו-8 ריבאונדים ב-21 דקות, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 17. ארל קלארק קלע 15 למפסידה.

אנאדולו אפס - באסקוניה 85:96

הקבוצה הלוהטת של ארגין עתמאן עם ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות, והערב היא הראתה כיצד עושים זאת נכון, עם שישה שחקנים בספרות כפולות אותם הובילו ואסילייה מיצ'יץ' וברוק מוטום עם 16 נקודות כל אחד. מאט ג'נינג קלע 20 לבאסקים, שקלעו 13 שלשות ולקחו 10 ריבאונדים יותר, אך הציגו הגנה רעה במיוחד.

אנתוני גיל שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
נטל את מלאכת הקליעה. גיל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully