וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפורמה מתקרבת בלאומית: עד שני זרים ומתאזרחים בכל קבוצה

29.11.2018 / 14:02

כחלק מוועדת שרעבי הסכימו במנהלת הליגה הלאומית מול איגוד הכדורסל על הורדת מספר הזרים והמתאזרחים בליגה השנייה לשניים בלבד. יו"ר המנהלת יוחננוב: "ככל שהלאומית תהיה חזקה יותר, כך השחקן הישראלי יהיה חזק יותר"

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוסי ציפקיס
מהפכה. הלוי/יוסי ציפקיס

הליגה הלאומית בכדורסל בדרך לרפורמה גדולה. במנהלת הליגה הגיעו להסכמה עם איגוד הכדורסל לאחר פגישה בין יו"ר האיגוד עמירם הלוי, יו"ר המנהלת עוגן יוחננוב ומנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי, על תוכנית שתקדם את השחקן הישראלי. השינוי הגיע לאחר מאבק מנהלת הליגה הלאומית וכתוצאה מוועדת שרעבי, שאמורה בשבוע הבא להגיש את המלצותיה, שיכללו ככל הנראה קביעת מספר מינימום של שישה ישראלים בוגרי מחלקות הנוער בקבוצות ליגת העל.

במסגרת התוכנית כל קבוצה בליגה השנייה תוכל להחתים עד שני זרים, כשמספר הזרים יכלול גם את מספר המתאזרחים. במנהלת ביקשו ממשרד הספורט בתמורה כי קבוצה שתרשום עד זר אחד תקבל מענק בן 300 אלף שקלים, כשהם ישקלו בחיוב הוספת סיבוב נוסף של משחקים.

"על הליגה הלאומית מתבססות נבחרות ישראל וככל שהליגה הלאומית תהיה חזקה, מקצועית ואטרקטיבית יותר, השחקן הישראלי יהיה טוב יותר", אמר יוחננוב בהודעה לעיתונות מטעם הליגה, וביקש להודות לחברי המנהלת והאיגוד על שיתוף הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully