וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "היה פה עומס בעמדות מסויימות, שחקנים לא היו בכושר"

29.11.2018 / 13:51

בית"ר ערכה מסע"ת לקראת רעננה בראשון (20:15, ספורט 1), המאמן דיבר על הבעיות והביט קדימה: "הרמנו את קצב האימונים במכוון בידיעה שעלולות להיות פציעות". על ערן לוי: "מוזר שאני צריך לדבר על שחקנים שמשחקים"

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון (20:15, ספורט 1), בו תנסה להיחלץ מהמקום האחרון בטבלה. אחרי שניצח במשחק הבכורה שלו מול מכבי חיפה (1:2), ספג ניר קלינגר הפסד מול באר שבע (3:2) במשחק האחרון לפני הפגרה, והמאמן החדש ניצל את שלושת השבועות האחרונים כדי לייצב את השורות בעזרת מחנה אימונים קצר.

עוד בנושא

ארון אולנארה ננזף על ידי אלי אוחנה ונקנס בשל איחורו לאימונים
האסלביינק יחזור להרכב של הפועל באר שבע מול הפועל חדרה
אליסון דוס סנטוס יחזור להרכב של מכבי חיפה מול הפועל חיפה

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר. ברני ארדוב
חוזרים מהפגרה. ניר קלינגר/ברני ארדוב

"היתה תקופה אינטנסיבית מאוד, ניצלתי את הפגרה כדי להכיר יותר את הקבוצה. השחקנים עבדו מאוד קשה בשלושה שבועות האלו", אמר קלינגר במסע"ת, "כשיש לי מה להגיד אני אומר, בסופו של תהליך אני מאמין שהדברים יסתדרו. כשאני מדבר עם השחקנים שלי ואם צריך להעביר ביקורת מסויימת אני לא מתחשב במה שיגידו אחר כך. יכול להיות שלכם (התקשורת) זה היה סוער, אבל לנו זה היה מאוד פרודוקטיבי. היו לנו בעיות בנושאים האלו והתקופה הזו אני מקווה ששיפרה אותנו. אני חושב שייקח זמן עד שנראה את הקבוצה שאני מאמין שאפשר לבנות בבית"ר. יש לנו שבוע מאוד חשוב ועמוס".

על התקופה הרעה שעברה על המועדון: "אני חושב שהיה עומס בעמדות מסויימות. לא חופר במה היה. אני יודע שהיו בעיות בקיץ והקבוצה נבנתה תוך כדי תנועה מהרגע שחוגג הגיע. אני חושב שהאיזון והעומס בעמדות מסויימות יצר בעייתיות גם לגיא (לוזון). היתה תחלופה גבוהה מדי של שחקנים וזה גרם למצב שהשחקנים לא נמצאים בכושר משחק. הרמנו את קצב האימונים במכוון כמה מדרגות קדימה בידיעה שעלולות להיות פציעות אבל למעט מיקי סירושטין ואור אינברום כולם בסדר".

"כולם מדברים על ינואר. אומנם יש חג המולד לנוצרים, אבל סנטה קלאוס לא מחלק מתנות. זה בסדר לעשות שיפצ'ורים, אבל הקבוצה שלי די מגובשת. באתי עם משנה סדורה שאני מנסה להעביר אותה. אני נודניק לפעמים, אבל זה ככה צריך כדי שזה ייקלט".

שחקן בית"ר ירושלים ערן לוי עם שחקן מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק. ברני ארדוב
יישאר בינואר? ערן לוי/ברני ארדוב

על הדברים של ערן לוי שאמר שישקול לעזוב אם לא יקבל דקות: "זה מוזר לי שאני צריך לדבר על שחקנים שמשחקים. בשני המשחקים שאני אימנתי ערן פתח בהרכב ושיחק מעל 60 דקות. כמו שאמרתי לשחקנים, יש משחק והתכוננות למשחק. יש בחירת שחקנים על פי סוג המשחק ולפי זה אני בוחר את ההרכב. כל השחקנים בסגל צריכים להבין את זה בצורה ברורה. כולם צריכים להיות שותפים לסגל ואני משתמש בסגל הזה כראות עיניי המקצועיות וכך ימשיך להיות".

"נתנו דגש על משחק ההגנה של הקבוצה באימונים. אני יודע שזה לא תואם את הציפיות של האוהדים, אבל יש מציאות שהיא עגומה. אולי זה ייראה פחות יפה ויותר אגרסיבי, אבל לפעמים צריך לעצור ולהסתכל במראה. כל משחק ההגנה שלנו היה לקוי, אבל היה שיפור מול באר שבע".

על המפגש מול רעננה: "כל משחק הוא מאסט. אנחנו מאוד מפוקסים ומרוכזים במשימה. יהיה משחק קשה מול קבוצה שעומדת נכון ואנחנו עובדים על זה באימונים".

דוד קלטינס: "רואים שניר נותן את המאה אחוז שלו. כולם עובדים מאוד קשה גם במחנה האימונים כדי להתוות את הדרך שלו. אנחנו יודעים שאנחנו במקום האחרון אבל אנחנו לא הקבוצה הכי גרועה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully