וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוס סנטוס צפוי לפתוח בדרבי, צפי ל-30 אלף אוהדים

29.11.2018 / 10:14

הברזילאי צפוי לחזור ל-11 של גוטמן על חשבון ריינן, סומא ימשיך לקבל קרדיט בדרבי המסקרן (ש', 21:00). מערך הסקאוטינג התרשם מביצועיו של אלכסה ווקאנוביץ'

אתר רשמי

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה למשחק הדרבי המסקרן נגד הפועל חיפה ביום שבת (21:00). לפי התרגולים של המאמן אלי גוטמן עושה רושם שאליסון דוס סנטוס יחזור להרכב על חשבונו של אטיין ריינן. מלבד זה, סיידובה סומא ימשיך לקבל קרדיט בהרכב בעוד שמוחמד עוואד ימשיך להיות מוצב בשפיץ ולא בכנף. בחיפה מבינים שרק נצחון בדרבי יוציא אותם מפתיחת העונה הלא טובה ויצמיד אותם לחלק העליון של הטבלה במטרה להיאבק בהמשך העונה על כרטיס לאירופה.

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
במכבי חיפה בונים עליהם. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

גל אלברמן שסובל מפציעה יעבור שוב סדרת בדיקות מקיפה לא יהיה בסגל, בעוד שרמי גרשון צפוי להיכלל ברשימה של גוטמן. גם שלומי אזולאי יחזור לסגל אך לפחות לפי התרגול עושה רושם שיפתח על הספסל בגלל הרצון לא לשנות יותר מדי מההרכב שניצח את הפועל חדרה.

בנוגע לקהל שיגיע למשחק המסקרן הזה, בקבוצה מעריכים שמעל אלף אוהדים של היריבה יגיעו בעוד שהצפי הוא ל-30 אלף אוהדים ירוקים שיגיעו למשחק. בעניין אחר, בחיפה יאיצו את המגעים בנוגע לאלכסה ווקאנוביץ', כאשר מערך הסקאוטינג של המועדון התרשם מאוד מהשחקן שיכול לשחק גם על כנף שמאל וגם בשפיץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully