וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקצב הזה ריאל מדריד תאבד את איסקו": המשבר החדש של הכוכב עם סולארי

עושה פרצופים, מזייף באימונים: איסקו הודח מסגל ריאל מדריד ברומא, בספרד חושפים שהמאמן סולארי כעס שהוא לא לחץ את ידו בחדר ההלבשה אחרי ההפסד באייבר: "הוא ימצא את עצמו בסיטי של פפ"

שחקן ריאל מדריד איסקו מאוכזב. רויטרס
לא הולך לו. איסקו/רויטרס

נדמה היה שריאל מדריד שוב חוזרת לעצמה עם רצף הניצחונות של הבלאנקוס תחת המאמן החדש סנטיאגו סולארי, אבל התבוסה 3:0 לאייבר בליגה שוב ייצרה מתיחויות בקבוצה. אומנם הניצחון 0:2 ברומא בליגת האלופות החזיר את הקבוצה למסלול, אבל היום (חמישי) בספרד מנתחים את הפרשה החדשה: "תיק איסקו".

עוד בנושא
ליגת האלופות: פ.ס.ז' גברה על ליברפול 1:2 והתקרבה לשמינית הגמר
עוד באלופות: טוטנהאם ניצחה 0:1 את אינטר ועלתה למקום השני
וגם: אתלטיקו מדריד גברה על מונאקו 0:2 והעפילה לשמינית הגמר

שער "מארקה" על פרשת איסקו ריאל מדריד. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איסקו סולארי, קר קר". שער "מארקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, איסקו לא היה בסגל של ריאל מדריד למשחק מול רומא, ובספרד טוענים כי המאמן הדיח אותו מהסגל בגלל תקרית בסום המשחק מול אייבר. מתברר כי איסקו לא לחץ את ידי המאמן בחדר ההלבשה אחרי ההפסד בליגה, דבר שהכעיס מאוד את סולארי. כמו כן, המאמן לא אוהב את הגישה של איסקו באימונים.

זו לא הפעם הראשונה שיש מתיחות בין איסקו לסולארי. מי שהיה אחד השחקנים הכי מרכזיים בריאל מריד (והחל בצורה צולעת את העונה תחת לופטגי) ופתח באופן קבוע בהרכב נבחרת ספרד, איבד את מקומו ב-11 תחת סולארי. הוא נראה מתוסכל על הספסל, והתקשה להשפיע על המשחק כשנכנס כמחליף. התקרית האחרונה הייתה חוליה נוספת בתהליך.

פרשן "מארקה" הוגו סרזו טוען שהפרשה יוצרת בעיות. "איסקו הוא כוכב", טוען הפרשן, "במעמד שלו הוא לא ראוי לכזה עונש. סולארי צריך לקבל החלטות, בשביל זה יש מאמן, אבל הוא טועה. בקצב הזה, איסקו עוד ימצא את עצמו במנצ'סטר סיטי של פפ. המניה שלו באירופה עדיין גבוהה מאוד".

בספרד כבר העלו את האופציה שאיסקו יעבור לברצלונה, ושחקני ברצלונה גם נשאלו אתמול על האפשרות הזאת. "איסקו?", אמר אתמול קלמון לנגלה, "זה משהו שאתם צריכים לשאול את אבידל והאנשים שלו". סרג'י, שחקן ברצלונה לשעבר, אמר: "מבחינת בארסה, איסקו הוא שחקן מעניין כי הוא משחק בנגיעה ויכול להתחבר לשחקנים שם. האמת שאנחנו קצת מתבדחים, כי העונה עוד ארוכה, ולריאל יש עוד המון משחקים והיא צריכה את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully