וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק מאיים על מג'יק, הארדן: "כבר יצאנו ממשברים גדולים"

כוכב הת'אנדר זקוק לעוד 31 טריפל דאבלים כדי להשתוות לאגדת הלייקרס במקום השני בכל הזמנים, יוסטון במשבר, ד'אנטוני: "אין לנו עומק"

לא מעט משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, אבל מי שהצליח למשוך את רוב תשומת הלב עם באמת הצגה בלתי נשכחת הוא ראסל ווסטברוק. כבר התרגלנו להופעות גדולות של כוכב אוקלהומה סיטי, אבל מה שהוא עשה הלילה באמת היה חריג גם בסטנדרטים שלו. ווסטברוק השתווה לג'ייסון קיד במקום השלישי בכל הזמנים עם טריפל דאבל 107 (!) בקריירה כשרשם מספרים מפלצתיים של 23 נקודות, 19 ריבאונדים ו-15 אסיסטים בניצחון 83:100 על קליבלנד שבקושי הצליחה להעמיד חמישייה למשחק הזה אחרי שלפני המשחק העבירה את קורבר בטרייד ליוטה.

עוד בנושא

הלילה ב-NBA: ווסטברוק השתווה לג'ייסון קיד, יוסטון וסן אנטוניו הושפלו

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי. רויטרס
אגדה בהתהוות. ראסל ווסטברוק/רויטרס

למרות שהוא הפך את הטריפל דאבלים כמעט להרגל, ווסטברוק עדיין רחוק מאוסקר רובטרסון השיאן עם 181 טריפל דאבלים ומג'יק ג'ונסון האגדי שרשם 138 כאלו בקריירה. "אני מרגיש מבורך להתחרות בליגה הזו להיות מוזכר באותה נשימה עם שחקנים כמו ג'ייסון קיד, מג'יק ואוסקר, מעולם לא חלמתי על כך שאשב פה ואדבר על החבר'ה האלו", אמר ווסטברוק, "אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו".

ווסטברוק לא רשם טריפל דאבל בשמונה המשחקים הראשונים שלו בעונה הזו, אבל יש לו שלושה בארבעת המשחקים האחרונים והוא נכנס לכושר נהדר לאחרונה אחרי שחווה משחק בלהות בהפסד לדנבר שבו הוא קלע 1 מ-12 מחוץ לקשת, כולל 0 מ-5 ברבע הרביעי.

"מאז המשחק הזה הוא לא מפסיק לזרוק באימונים. הוא מרגיש יותר בנוח, ראינו גם שהוא לקח כמה זריקות שהוא בדרך כלל לא לוקח", אמר על חברו פול ג'ורג'. "כפי שכבר אמרתי כמה פעמים לפני כן, משחקים טובים או רעים, אני עושה ככל שביכולתי, ומה שהקבוצה צריכה ממני כדי לנצח", הוסיף ווסטברוק.

פי ג'יי טאקר שחקן יוסטון רוקטס. AP
המשבר מתעצם. פי ג'יי טאקר מתוסכל/AP

עוד שחקן שרשם טריפל דאבל הלילה היה ג'יימס הארדן, אבל בניגוד לווסטברוק והת'אנדר, זה ממש לא עזר לקבוצה שלו שהמשיכה את ההתרסקות שלה עם עוד תבוסה, הפעם מול דאלאס בבית. הרוקטס, ששחררו את כרמלו אנתוני, סובלים גם מפציעות של כריס פול וג'ראלד גרין הפצועים והסגל שלהם התקצר מאוד לעומת העונה שעברה הנהדרת שלהם.

"זו בעיה קשה, זה משהו שאני יודע גם שההנהלה מודעת לו", אמר לאחר המשחק מייק ד'אנטוני המאמן המתוסכל של יוסטון, "אין את מי להאשים, זה המצב כרגע. יש לנו רוקיז שמשחקים את תפקיד השחקן השישי או השביעי, הם צריכים להיות השחקן התשיעי, העשירי. הם יהיו טובים בעתיד, אבל כשאתה סומך עליהם, זה קשה. זו לא אשמתם. הם מתפתחים, אבל זה תהליך".

ג'יימס הארדן, שנאלץ לשחק 42.3 דקות בממוצע במשחקים האחרונים מאז הפציעה של פול, אמר: "עשינו את זה כבר בעבר, עברנו תקופות קשות, התארגנו והשגנו חמישה ניצחונות רצופים. גם נראינו מצוין. יש לנו הרבה חבר'ה חדשים ועברו רק 20 משחקים. יש לנו עוד 60 משחקים לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully