וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שבר עוד שיא אישי של רונאלדו, והתלוצץ: פיקה מבלף, הגול היה מקרי

ברצלונה ניצחה בקושי 1:2 את פ.ס.וו, מסי ניפץ עוד שיא והגיב בחיוך ל"בלוף" של פיקה. בוסקטס על דמבלה: "צריך סבלנות, אבל זה יעלה לנו"

עוד שבוע חלף בליגת האלופות, ושוב ליאונל מסי הוא המלך של ברצלונה. אתמול (רביעי) בארסה התקשתה מאוד וקרטעה בהולנד, אבל אז הכוכב הארגנטינאי כבש שער נהדר, הוסיף בישול לג'רארד פיקה, והוליך את ברצלונה לניצחון 1:2 על פ.ס.וו איינדהובן, שהבטיח לבארסה את ראשות הבית.

העונה מסי עומד על שער כל 45 דקות בליגת האלופות (6 גולים, 270 דקות), שזה כמובן המאזן הכי טוב במפעל. מסי כבש לפחות 15 שערים ב-13 העונות שלו בברצלונה, ואתמול הוא שבר שיא נוסף של רונאלדו: הכי הרבה שערים לשחקן בליגת האלופות במדי קבוצה אחת: למסי יש 106 שערים במדי ברצלונה, בעוד לרונאלדו יש "רק" 105 שערים במדי ריאל מדריד (כמובן שהפורטוגלי כבש גם במדי מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס, 121 בסך הכל). "אני שמח על השיא, אבל לא אכפת לי מסטטיסטיקה, אני יותר שמח מהניצחון ומהמקום הראשון", אמר מסי.

עוד בנושא

ליגת האלופות: פ.ס.ז' גברה על ליברפול 1:2 והתקרבה לשמינית הגמר
עוד באלופות: טוטנהאם ניצחה 0:1 את אינטר ועלתה למקום השני
וגם: אתלטיקו מדריד גברה על מונאקו 0:2 והעפילה לשמינית הגמר

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, עוסמאן דמבלה. רויטרס
עלו בקלות לשמינית הגמר מבית קשה. מסי חוגג עם דמבלה/רויטרס

הארגנטינאי הודה בסיום ש"סבלנו הרבה בהתחלה, ובסוף המשחק, איבדנו הרבה כדורים בקלות ולא יצרנו הרבה מצבים, אבל השער הראשון שינה את הכל". בשער השני מסי שלח בעיטה חופשית לעבר השער, פיקה הסיט את הכדור וכבש. פיקה התרברב בחיוך שזה היה מכוון ("מסי ואני תכננו את השער הזה", אמר הבלם), אבל מסי צחק והודה: "לא, הוא התבדח, אני בטוח... זה שקר. הבעיטה הייתה גרועה, פיקה היה שם וכבש במזל".

ברצלונה היא הקבוצה הראשונה בליגת האלופות שמסיימת במקום הראשון את הבית המוקדם ב-20 עונות. רק 3 פעמים היא לא הצליחה לעשות זאת. המאמן ואלוורדה אמר בסיום: "היה משחק קשה, איבדנו יותר מדי כדורים בחצי שלנו וזה היה מסוכן, אבל כרגע אנחנו שמחים מהניצחון ומהמקום הראשון, וכבר חושבים על המשחק הבא".

על דמבלה אמר המאמן: "לדמבלה היה משחק שלם. הוא כישרוני מאוד. אנחנו בוטחים בו ומחכים לגרסה הכי טובה שלו. דיברו עליו יותר מדי בימים האחרונים, וזה לא ישנה כלום. הוא עדיין שחקן מצוין". גם בוסקטס נשאל על דמבלה וענה: "צריך סבלנות, הוא עדיין לומד ונקווה שהוא יסתגל הכי מהר שאפשר, אבל יהיה לזה מחיר", אמר הקשר.

על רכש לברצלונה בינואר אמר ואלוורדה: "עדיין מוקדם לדבר על החתמות. אנחנו לא יודעים מה יקרה בינואר. אנחנו מקווים שאומטיטי יהיה איתנו בקרוב, נחכה לתוצאות הבדיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully