וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ תוקף את ההצגות של ניימאר ופ.ס.ז': "נראינו כמו קצבים"

מאמן ליברפול ביקר את הסגנון של הברזילאי וחבריו: "כולם יודעים מה הם עושים, ועדיין נתנו להם 50 אלף עבירות. הם נשכבים בכל מצב, זה לא ייאמן"

ניימאר חוגג עם שחקני פריס סן ז'רמן. AP
ניצחון חשוב, אבל גם הרבה ביקורת. ניימאר/AP

פריס סן ז'רמן עשתה אתמול (רביעי) צעד משמעותי לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי שגברה 1:2 על ליברפול, וכעת זקוקה לתיקו בלבד במחזור האחרון במשחק החוץ בסרביה מול הכוכב האדום בלגרד במסגרת בית ג' של ליגת האלופות. נאסר אל חאליפי, יושב ראש פ.ס.ז', אמר בסיום ש"תומאס טוכל הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, והוכיח את זה הערב. זה ניצחון גדול לפריס סן ז'רמן".

טוכל אמר על הניצחון ש"זו הייתה הזדמנות עבורנו להראות שאנחנו יכולים להתחרות מול קבוצה כמו ליברפול שיש לה מנטליות מדהימה. שיחקנו כקבוצה, עם המון אנרגיות. עכשיו אנחנו חייבים להמשיך לעבוד, לשמור על אותה דריכות ולהישאר צנועים. אבל זה חשוב מאוד לייצר תחושה כזאת, וליהנות מהחוויה הזאת".

עוד בנושא
ליגת האלופות: פ.ס.ז' גברה על ליברפול 1:2 והתקרבה לשמינית הגמר
עוד באלופות: טוטנהאם ניצחה 0:1 את אינטר ועלתה למקום השני
וגם: אתלטיקו מדריד גברה על מונאקו 0:2 והעפילה לשמינית הגמר

יורגן קלופ מאמן ליברפול מבקר את השופט. רויטרס
המון תסכול. קלופ בסיום עם השופטים/רויטרס

ליברפול, מנגד, הסתבכה. היא תהיה חייבת לנצח את נאפולי במחזור האחרון באנפילד, כשבמצב של שוויון נקודות ושוויון בהפרש שערים מה שמכריע זה המאזן שלהן ראש בראש במפגשים ביניהן. נאפולי ניצחה 0:1 במשחק הראשון, כך ש-0:1 באנפילד יספיק לליברפול, אבל אם תספוג, היא תהיה חייבת ניצחון בהפרש שני שערים.

יורגן קלופ הביע בסיום את התסכול שלו מההתנהלות של היריבה. "היו הרבה רגעים מכריעים במשחק. הפתיחה הייתה מאוד סוערת, וציפינו לזה, והיינו צריכים להתמודד עם זה. ידענו שנוכל לחזור, אבל במחצית השנייה ראיתם - כל כך הרבה הפרעות במשחק כזה...". קלופ תקף את הצלילות של ניימאר והתגובות התיאטרליות שלו ושל חבריו, ואמר: "כולם יודעים מה הם מנסים להשיג, ובמיוחד ניימאר, ואז הם מקבלים 50 אלף עבירות. שלוש שנים רצוף זכינו באנגליה בקבוצה ההוגנת של הליגה, ופתאום כאן אנחנו נראים כמו קצבים. ואנחנו לא. אנחנו קבוצה נורמלית, אבל הם נשכבים בכל מצב, זה לא ייאמן. זה היה קשה מאוד. הם פגעו לנו בקצב כל הזמן".

קלופ הוסיף ש"וראטי היה צריך להיות מורחק, הייתי קרוב מאוד, ראיתי את זה טוב", ואף אמר ש"לפעמים אתה נופל כדי להותיא כרטיס צהוב ואחר כך קם ורץ כמו שמעולם לא רצת, זאת לא התנהגות ספורטיבית במיוחד".

"אנחנו מאוכזבים, כי אני חושב שאנחנו טובים מספיק כדי לבוא לכאן ולנצח", אמר ג'ורדן הנדרסון בסיום, "זה לא היה הערב שלנו, אבל קיבלנו דחיפה חזקה בהפסקה. עכשיו צריכים לשמור על זה בידיים שלנו ולנצח שוב באנפילד".

לראשונה בתולדותיה במפעל, ליברפול סיימה את שלב הבתים עם שלושה הפסדי חוץ: 1:0 לנאפולי, 2:0 לכוכב האדום ו-2:1 לפ.ס.ז'. בבית היא ניצחה בשני המשחקים שלה, כך שזה אמור לעודד אותה, אבל גם יורגן קלופ יודע שזה עלול שלא להספיק להמשך. כשהתבשר ש-0:1 יעלה את ליברפול, ענה קלופ: "טוב מאוד. נכבוש שער ואז ישרקו לסוף ונוכל לחזור הביתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומאס טוכל פריס סן ז'רמן חוגג ניצחון. רויטרס
שמחה גדולה בפריס. טוכל/רויטרס

מספרים

* לראשונה בקריירה, אחרי 53 משחקים, ג'יימס מילנר מפסיד במשחק שבו הוא כובש.

* ניימאר הפך לברזילאי עם הכי הרבה שערים בליגת האלופות, כשכבש את שערו ה-31 במפעל. הוא עבר את קאקה (30), ומקדים את השלישי ברשימה ריבאלדו (27).

* בסך הכל 12 קבוצות (מתוך 16 מקומות) כבר הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר: אייאקס, ברצלונה, באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, רומא, יובנטוס, אתלטיקו מדריד, בורוסיה דורטמונד, שאלקה ופורטו.

ניימאר על רקע ג'יימס מילנר, פריס סן ז'רמן מול ליברפול. GettyImages
מה עשיתי? מילנר מול ניימאר/GettyImages
ניימאר חוגג עם ג'יג'י בופון, פריס סן ז'רמן. AP
בידיים של ג'יג'י. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully