וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מאמינה בניצחון בברצלונה, אינטר מודה בטעות ובונה על מסי וסוארס

הספרס התעלו בדקות הסיום ב-0:1 על אינטר שהותיר אותם עם סיכוי להעפיל לשמינית. פוצ'טינו אופטימי: "הכל אפשרי, רק צריך להאמין". מאמן אינטר: סומך על בארסה

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
שער ששווה זהב. כריסטיאן אריקסן/רויטרס

עמוק לתוך שלב הבתים זה היה נראה אבוד עבור טוטנהאם, אבל ניצחון בשיניים אמש (רביעי) על אינטר 0:1 בוומבלי משער מאוחר של כריסטיאן אריקסן (80) טרף את הקלפים בבית והותיר את הספרס עם סיכוי ממשי להעפיל לשמינית הגמר. החבורה של מאוריציו פוצ'טינו תצטרך להתעלות על עצמה במחזור הסיום מול ברצלונה בקאמפ נואו.

המאמן אמר בסיום המשחק: "הכל אפשרי, רק צריך להאמין. יהיה קשה לנצח בברצלונה, אבל האמונה באפשרות הזו היא כל כך חשובה. לפני כן יש לנו משחק קשה נוסף נגד ארסנל ואליו נתכונן כעת". על מוסא סיסוקו: "אני והשחקנים שמחים בשבילו. לקח לו זמן להשתלב, אבל עכשיו הוא מרגיש את האהבה של הקהל. אני זוכר שפעם אחת הוא ירד עצוב מהמגרש, חיבקתי אותו ואמרתי לו: 'אתה תהיה סיפור הצלחה כאן'. שמח שצדקתי".

כובש השער, אריקסן, הוסיף: "אינטר באו להגן, הם ידעו שנקודה תהיה טובה עבורם, ולשחק מול קבוצה איטלקית שמגיעה בגישה כזאת זה לא פשוט. שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה ועכשיו יש לנו עוד משחק אחד קריטי בקופה".

גם הארי קיין אמר כמה מילים: "שיחקנו טוב, מההגנה עד ההתקפה ודרך הקווים, יכולנו לכבוש כבר שני שערים במחצית הראשונה. שמח ששמרנו גם על רשת נקייה, זה היה חשוב. נבוא עם אמונה לקאמפ נואו, זה יהיה קשוח, אבל ננסה לעשות הכל".

עוד בנושא

פ.ס.ז' גברה על ליבפרול 1:2 והתקרבה לשמינית הגמר
ברצלונה ניצחה באיינדהובן 1:2, טוטנהאם חזרה לחיים אחרי 0:1 מול אינטר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

הארי קיין טוטנהאם. רויטרס
עם הפנים קדימה. קיין/רויטרס

כאמור, טוטנהאם זקוקה לניצחון חוץ בברצלונה במחזור האחרון כדי להדיח את אינטר, אבל תיקו של טוטנהאם, ביד עם ניצחון של אינטר על פ.ס.וו, ישלח את האיטלקים לשלב הבא. בארסה לא הפסידה משחק ביתי בצ'מפיוסס בחמש העונות האחרונות. המאמן המפסיד לוצ'יאנו ספאלטי אמר בסיום: "לא עולה בדעתי ששחקנים כמו פיקה, מסי וסוארס יורידו את הרגל מהגז במגרש הביתי שלהם, ושלא יהיה אכפת להם להפסיד בבית. זה לא על הפרק בכלל".

ספאלטי אמר ש"רוב המשחק עשינו מה שאנחנו צריכים, ואנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. טוטנהאם מאוד חזקה פיזית, הם תמיד לוחצים לכל אורך המשחק, והגבנו לא טוב פעמיים לפריצה של סיסוקו בסיום". בנוסף, ראג'ה נאינגולאן נפצע, וספאלטי מודה: "אני חושב שהוא לא ישחק נגד רומא במשחק הבא, היו לו כאבים בשריר ובקרסול. הייתי צריך להבין מוקדם יותר שלשחקן יש בעיה ולשעות חילוף. הוא צלע. גם איבדתי חילוף בגלל זהץ דיברנו עם השחקן לפני המשחק, והכל נראה בסדר".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: אתלטיקו מדריד גברה על מונאקו 0:2 והעפילה לשמינית הגמר

לכתבה המלאה
לוצ'יאנו ספאלטי מאמן אינטר. רויטרס
מודה שעשה טעות עם נאינגולן. ספאלטי/רויטרס
איוון פרישיץ', אינטר. רויטרס
פספוס. פרישיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully