וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה עתירה לביטול מינוי צינה האריס ליו"ר איגוד ההתעמלות

28.11.2018 / 15:45

חבר הנהלת האיגוד עודד אברמסון טוען כי ההחלטה על מינויה של האריס התקבלה בישיבה בה הוא וחברים נוספים לא נכחו ולכן מדובר ב"מחטף"

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית, תרגיל האלות, מאי 2017. AP
לינוי אשרם מצליחה, אבל באיגוד ממשיכות המריבות/AP

באולם ההתעמלות ממשיכים לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט לקצור את המדליות, אבל בהנהלת איגוד ההתעמלות ממשיך להיות סוער. הבוקר (רביעי) הגישו שישה חברי הנהלת איגוד ההתעמלות עתירה דחופה לבית הדין לענייני ספורט שתכליתה ביטול מינויה של חברת ההנהלה צינה האריס ליושבת ראש איגוד ההתעמלות. מדובר בהחלטה מישיבת ההנהלה של האיגוד מ-13 בנובמבר ובה לא היו נוכחים כל ששת חברי ההנהלה שהגישו הבוקר את העתירה.

חבר ההנהלה עודד אברמסון, שהיה יושב ראש משותף של איגוד ההתעמלות ביחד עם כנרת גנצרבסקי, טוען למחטף של האחרונה ולניצול ציני של היעדרותו ושל יתר חברי ההנהלה מטעם מרכז מכבי. אברמסון מביא הוכחות בעתירה לפיהן נקבע ערב כינוס ישיבת הנהלת איגוד ההתעמלות כי על סדר היום לא תהיה בחירה של יושב ראש חדש לאיגוד.

לטענתו של אברמסון, הדברים האלה סוכמו בינו לבין גנצרבסקי שהייתה שותפתו הזמנית לראשות האיגוד ובידיעת מנכ"לית האיגוד שרית שנער. בעתירה טוענים אברמסון ויתר חבריו כי ברגע שגנצרבסקי ראתה שהם לא נוכחים בישיבה, היא העלתה לסדר היום מחדש את בחירת יושב ראש לאיגוד ודאגה למינויה של צינה האריס.

העותרים טוענים כי יש לבטל לאלתר את המינוי של האריס מאחר שמדובר בהליך המנוגד לסיכום המוקדם לפיו בישיבה שנערכה לפני שבועיים לא יעלה נושא מינוי יושב ראש לסדר היום מאחר שאי אפשר היה להעביר מבחינה טכנית ותקנונית את המינוי של אבי אורטל לתפקיד.

גנצרבסקי מסרה בתגובה: "מי שלא מגיע לישיבות הנהלה, שלא ילין אחרי זה. לא היה שום סיכום ביני לבין עודד על ביטול המינוי של יושב ראש לאיגוד באותה ישיבה. איגוד ההתעמלות העולמי כבר רצה לקנוס אותנו מאחר שבמשך תקופה מאוד ארוכה עודד ואני שימשנו יחד כראשי איגוד ההתעמלות בניגוד לתקנון שמורה על יושב ראש יחיד.

"אני לא הסכמתי למינוי של אבי אורטל ואני חושבת שצינה האריס היא המתאימה ביותר ולכן אני לא מבינה את ההתנגדות לה מצד מי שלא הגיע. אני משוכנעת שעודד ידע שהוא יפסיד בבחירות האלה כי אחד מהאנשים שלו הודיע שהוא לא יכול להגיע להצבעה ולכן הוא החליט שהוא וכל האנשים שלו לא יגיעו לדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully