וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה שבייש את ליגת האלופות: תיעוד מהאלימות הקשה ביוון

קטטות, חסימות כבישים, חוליגנים משלוש מדינות שונות ובקבוק תבערה בתוך האצטדיון. המשחק בין א.א.ק לאייאקס הפך לזירת מלחמה

רויטרס

בווידאו: בקבוק התבערה באצטדיון האולימפי באתונה

א.א.ק אתונה צפויה לספוג עונש כבד מאוד מאופ"א אחרי שאחד מאוהדיה השליך אמש (שלישי) בקבוק תבערה ליציע בו שהו אוהדי אייאקס במשחק ליגת האלופות בין השתיים שנערך באתונה. אייאקס ניצחה 0:2 ועלתה לשמינית גמר ליגת האלופות לראשונה אחרי אחרי 13 שנה, אבל הכותרות במשחק הזה היו שייכות לחוליגנים ולמשטרת אתונה, שלא הצליחה למנוע את המהומות, אבל כן להכות אוהדים הולנדים רבים.

בקבוק התבערה שהושלך לפני פתיחת המשחק, היה רק המשך של אירועים אלימים מאוד בבירת יוון ב-24 השעות שקדמו להתמודדות ולא מדובר באירוע שהתלקח באופן מקרי, אלא בשרשרת של תקריות שהייתה מאורגנת ולקחו בה חלק חוליגנים משלוש מדינות שונות.

החוליגנים של אייאקס קיבלו חיזוק מאוהדים של פנאתינייקוס ושל קרקוביה קרקוב, שהגיעו ליוון במיוחד כדי "לפגוש" את אוהדי א.א.ק אתונה. עשרות האוהדים, חמושים באלות ומרביתם לבושים קפוצ'ונים שחורים, עוררו מהומות ברחובות אתונה כבר ביום שני בערב והתעמתו בכמה מוקדים עם אוהדים של א.א.ק.

המתח והאלימות גלשו לאצטדיון, שם אוהדי הקבוצות השליכו מכל הבא ליד ליציעים האחרים. השיא היה כאמור אותו בקבוק תבערה, שרק בנס לא גבה חיי אדם או עלה בפציעה קשה. חלוץ אייאקס, קלאס יאן הונטלאר, צייץ: "אני מקווה שכולם בסדר ושהאידיוט הזה יתפס במהרה". דושאן טאדיץ' שכבש את שני השערים של ההולנדים אמר אחרי המשחק: "האוהדים שלנו הותקפו הערב והניצחון הזה הוא בשבילם".

אוהדי אייאקס, פנאתינייקוס וקרקוביה קרקוב

המהומות התחילו כבר ביום שני, יממה לפני המשחק

אוהד של אייאקס זב דם במשחק נגד א.א.ק אתונה. רויטרס
דם ביציעים/רויטרס
אוהדי אייאקס מתעמתים עם שוטרים באתונה. רויטרס
באופ"א בוודאי לא אוהבים את התמונות הללו/רויטרס
בקבוק תבערה ליד יציע אוהדי אייאקס במשחק מול א.א.ק אתונה. רויטרס
בקבוק תבערה באצטדיון האולימפי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully