וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: גיא גודס על סף סיכום

28.11.2018 / 15:29

הכתומים נפגשו עם עוזר המאמן היוצא של מכבי תל אביב אחרי שגייסו כספים בין היתר כדי למנותו. לפחות שני זרים יצורפו

one

ראשי מכבי ראשון לציון נפגשו היום (רביעי) עם גיא גודס כדי לנסות לסכם את מינויו לתפקיד מאמן הקבוצה. קשר ראשוני בין הצדדים נוצר אתמול (שלישי), אבל בקבוצה ביקשו להמתין ולסיים סבב פגישות שערכו עם גורמים שונים בעיר על מנת לנסות ולגייס כספים ומקורות תקציביים כדי לבצע את השינויים ההכרחיים בקבוצה. גודס נמצא כעת על סף סיכום, ובימים הקרובים הוא צפוי להתחיל לחזק את הסגל.

גודס בן ה-47 החל את קריירת האימון שלו בראשון לציון כעוזרו של חנוך מינץ אחרי שפרש ממשחק במדי הקבוצה ששיחקה אז עוד בצהוב. במהלך עונת 2004/5 החליף את מינץ והוביל את הקבוצה לפלייאוף. בעונה לאחר מכן שיחקה הקבוצה תחתיו כדורסל מרענן וסיימה את הליגה במקום השלישי, כשהיא מפסידה בחצי גמר הפיינל פור להפועל ירושלים בנקודה בתום משחק דרמטי.

אחרי ההצלחה בראשון לציון מונה לתפקיד עוזר המאמן במכבי תל אביב במשך שנתיים, כשבקיץ 2008 הוא מקבל את משרת המאמן בהפועל ירושלים. את האדומים הוביל פעמיים לפיינל פור ולרבע גמר היול"ב קאפ. בקיץ 2010 שב למכבי תל אביב, כשאחרי ארבע שנים כעוזר מאמן מקבל את משרת המאמן בה החזיק במשך עונה ושלושה חודשים. אחרי קצת יותר מעונה, שב לעמדת העוזר במכבי, עמדה בה שימש עד לאחרונה.

הכתומים שמדורגים במקום האחרון בליגה, צריכים להחתים לפחות שני שחקנים זרים במקומם של מרקיז רייט ודיוויד וויבר. קמרון לונג צפוי לשוב לישראל לקראת השבוע הבא ולעמוד לוועדת משמעת שבסיומה יקבע האם יקבל הזדמנות נוספת בקבוצה, או שגם הוא ישוחרר.

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לעיר היין? גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully