וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של ריברי ישחק בליגת העל? סטיבן ריברי נחת למבחנים בהפועל חדרה

27.11.2018 / 19:09

ריברי, 23, ששיחק שלוש שנים בקבוצת המילואים של באיירן מינכן, היה אמור לחתום הקיץ בלאריסה אך שוחרר בגלל שסבל לטענתם מ-12 ק"ג עודפים. אביטן יתרשם? צפו בביצועיו

סטיבן ריברי באיירן מינכן. GettyImages
בקרוב בליגת העל? סטיבן ריברי/GettyImages

האם אח של פרנק ריברי ישחק בקרוב בישראל? סטיבן ריברי, אחיו הצעיר של כוכב באיירן מינכן נחת היום (שלישי) להתרשמות בהפועל חדרה במקומו של גוסטבו טוקנטינס, הקשר הברזילאי שנבחן בקבוצה בשמונת הימים האחרונים, אבל לא הרשים והמאמן ניסו החליט לשחרר אותו.

ריברי, 23, שהגיע בהמלצתו של אנז' פרדי פלומן, גדל באקדמיית הכדורגל של לאנס הצרפתית וב-2013 הוא הצטרף לקבוצת המילואים של באיירן מינכן ושיחק בשורותיה שלוש עונות. ב-2016 הוא חזר לצרפת אבל בקושי שיחק, למעט חמש הופעות באז'אקסיו בעונה שעברה. ב-2018 הוא הצטרף ללאריסה היוונית, אבל שוחרר כעבור שבועיים בלבד בגלל שלטענתם הוא סבל מ-12 קילו עודפים וזכה בתקשורת היוונית לכינוי "ריברי השמן". המשחק הרשמי האחרון שלו היה בסוף ספטמבר 2017, כך שהוא לא שיחק כדורגל מקצועני יותר משנה.

מנהלת הליגה הודיעה להפועל באר שבע ולאביטן שלא יהיה ניתן לקיים לו טקס הוקרה במשחק בין הקבוצות ביום שבת. אביטן גדל בהפועל באר שבע, שיחק בה, אימן במחלקת הנוער של המועדון ובנו משחק כעת בקבוצת הנוער. בבירת הנגב מאוד רצו לערוך לכבודו טקס הוקרה, אבל הוא מורחק מהמשחק אחרי שנשלח ליציע במהלך ההפסד למכבי חיפה לפני הפגרה - ולכן הטקס לא יוכל להתקיים.

חדרה הפסידה שני משחקים ברציפות ושלושה מתוך ארבעת האחרונים ובמועדון מקווים מאוד להפתיע את האלופה ולהימנע מהפסד נוסף.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: ארון אולנארה צפוי לספוג קנס
מ.ס. אשדוד: מעמדו של בן רייכרט בעלייה, צפוי לפתוח
מכבי תל אביב: דוידזאדה יעבור ניתוח וייעדר כחודש וחצי

צפו בביצועיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully