וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיני ברציפות: יוסטון ניצחה גם את טנסי

הטקסאנס לא עוצרים ובעזרת טאצ'דאון של 97 יארד בריצה של למאר מילר, גברו 17:34 על הטייטאנס. משחק כמעט מושלם של מרקוס מריוטה לא עזר. בג'קסונוויל: מתאם ההתקפה פוטר, בלייק בורטלס יירד לספסל

למאר מילר יוסטון טקסאנס מול טנסי טייטאנס. AP
מילר בורח להגנת הטייטאנס/AP

המחזור ה-12 ב-NFL, שהחל אי שם בחמישי בערב עם חג ההודיה, נגמר הלילה (בין שני לשלישי) ועמו גם שבועות החופש של הקבוצות, כאשר יוסטון המשיכה בדהרה שלה ועם ניצחון שמיני ברציפות עלתה למאזן 3:8, אחרי 17:34 ביתי מול טנסי (6:5).

הטייטאנס, שלפני שבועיים עוד חגגו על חשבון ניו אינגלנד, חטפו במחזור החולף תבוסה כואבת מהקולטס וכעת הפסידו לעוד יריבה לבית, מה שממשיך להרחיק אותם מהפלייאוף. הם דווקא פתחו היטב והובילו 0:10 תוך פחות משש דקות אחרי טאצ'דאון של 61 יארד שתפס ג'ונו סמית', אך מאותו רגע יוסטון שמה 27 נקודות ללא מענה והכריעה את המשחק.

הרגע הגדול הגיע כאשר ביתרון 10:14 למארחים, באמצע הרבע השני, הם הצליחו לעצור מהלך משונה של טנסי בדאון רביעי ויארד אחד על קו ה-3. הכדור עבר ליוסטון ובמהלך הבא, למאר מילר רץ ל-97 יארד וטאצ'דאון.

דשון ווטסון מסר ל-210 יארד ושני טאצ'דאונים ומילר רץ ל-162. דמאריוס תומאס תפס לטאצ'דאון בכורה במדי הטקסאנס. 304 יארד עם צמד למריוטה, שדייק ב-22 מ-23 המסירות שלו, מה שלא ממש עזר.

*** שמח בג'קסונוויל: אחרי שבעה הפסדים רצופים, מתאם ההתקפה נת'ינאל האקט פוטר והמאמן דאג מארון הודיע כי בלייק בורטלס יאבד את מקומו כקוורטרבק הפותח של סגנית אלופת ה-AFC לטובת קודי קסלר, שיעלה למשחק מול אינדיאנפולס במחזור הבא. אם לא די בכך, לאונרד פורנט הושעה ממשחק אחד בגלל קרב האגרופים שלו מול שאק לאוסון בהפסד לבפאלו.

*** אנדי דלטון סיים את העונה עם פציעה באגודל ימין, ג'ף דריסקל יחליף אותו בסינסינטי ויפתח לראשונה בקריירה ביום ראשון מול סן פרנסיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully