וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: אורנה אסטפלד ירדה אל הקווים והובילה את רמת השרון לניצחון

המאמנת הוותיקה הובילה את קבוצתה ל-77:82 מול בנות הרצליה בניצחון הראשון שלהן העונה. מכבי אשדוד שוב הפסידה, חולון כבר לא משלמת

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
ברכות, אורנה/ברני ארדוב

פגרת הנבחרת, שלצערנו נגמרה עם שני הפסדים לנבחרת ישראל, כבר נגמרה והיום (שני) חזרנו לדבר האמיתי: ליגת העל בכדורסל נשים. ואו כמה שהתגעגענו, או כמה שהתגעגענו. לריח הפרקט, לחריקות הנעליים, לקליעות, למתח, לסלים עם הבאזר ובעיקר להמון כדורסל איכותי. אז היום קיבלנו מנה גדושה ואיכותית במיוחד של כל היופי הזה.

אלישיה גריי שחקנית אליצור נוה דוד רמלה. לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
אלישיה גריי במשחק נהדר/אתר רשמי, לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי אשדוד - אליצור נוה דוד רמלה 69:61

האלופה יצאה אל הפגרה עם שני ניצחונות שכיפרו מעט על פתיחת העונה החלשה שלה (שני הפסדים ברציפות), אבל כנראה שההפסקה בשגרה פגעה בשחקניות של עדן ענבר, שספגו הפסד שלישי בחמישה משחקים. צ'לסי הופקינס שוב הזכירה לנו למה זכתה לכינוי "ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים" כשהציגה משחק אול אראונד של 9 נקודות (3 מ-12 מהשדה בלבד), 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות וגם 6 איבודים. דניאל אדאמס, שמשמשת כקארל מלון עבור הופקינס על תקן ג'ון סטוקטון, קלעה 24 נקודות (7 מ-24 מהשדה) והוסיפה 8 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות, ויקטוריה ויויאנס קלעה 14 והוסיפה 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. אלי רבי קיבל הצגה גדולה מאלישיה גריי, ששוב הוכיחה שבניגוד לשמה היא ממש לא אפורה וגם לא עומדת מאחורי הכוכבות כמו לירן חולצה אפורה. גריי סיימה עם 26 נקודות (10 מ-17 מהשדה) ו-10 ריבאונדים במשחק נהדר, אליסון הייטאוור הייתה גם עם הייסקור של 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'יימי נארד קלעה 9 ונוה דוד רמלה שיפרה את מאזנה ל-2:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיאה פרסלי שחקנית מכבי אשדוד. לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
טיאה פרסלי ואשדוד עם הפסד שלישי/אתר רשמי, לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

א.ס. רמת השרון - בנות הרצליה 77:82 (אחרי הארכה)

בשעה טובה, אורנה אוסטפלד ירדה אל הקווים והראתה שהיא ממש לא שכחה לאמן ושהיא עוד יכולה לשלוף מהשרוול תכסיס או שניים כדי לנצח במשחקים קשים וצמודים. רמת השרון השיגה ניצחון ראשון העונה כשהמאמנת הוותיקה והמוערכת מקבלת 19 נקודות מעדן רוטנברג שגם קלטה 6 ריבאונדים, סידני וויז קלעה 17 וקלטה 10 ריבאונדים ויעל אהרונוב קלעה 15, קלטה 5 ריבאונדים ומסרה 5 אסיסטים. סחטיין, אורנה. בנות הרצליה, שספגו הפסד ראשון העונה אחרי ארבעה ניצחונות, קיבלו תרומה של 22 נקודות ו-9 ריבאונדים ממרים חנון, הכוכבת של הקבוצה קריסטל ברדפורד קלעה 18 וקלטה 11 ריבאונדים, תמרה יאנג קלעה 15 וקלטה 5 כדורים חוזרים, אלכס הארט הראתה לב עם 10 נקודות ו-6 ריבאונדים.

לירון שרף מאמן מכבי רעננה. אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
סיפק לאבא צביקה סיבה לגאווה ביום לא פשוט. לירון שרף/אתר רשמי, אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור חולון - מכבי רמת חן 59:52

בקרב בין שניים מהמאמנים המבטיחים בליגה הצליח לירון שרף, הבן של צביקה, להסב לאבא קצת אושר ביום לא פשוט בו פוטר ממכבי ראשון לציון. רועי אייזנברג, הבן של שאול, ראה את קבוצתו אליצור חולון סופגת הפסד ראשון. אלכסנדריה הארדן, התשובה של הליגה לאיש והזקן מיוסטון רוקטס, בלטה אצל המנצחת עם 19 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קאריסמה פן גייסה את כל הכריזמה שלה עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים וקטיה לויצקי הנהדרת תרמה 6 נקודות ו-10 ריבאונדים. את המפסידה הובילה לורן גודווין עם 17 נקודות, שי קלי קלעה 16 והוסיפה 12 ריבאונדים ו-3 חסימות ולימור פלג תרמה 13 ו-5 כדורים חוזרים.

מאמן מכבי אשדוד, עדני דגן. קובי אליהו
מתחילים לראות תוצאות. עדני דגן/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - מכבי רעננה 69:57

אחרי פתיחת עונה לא קלה ולא מעט קרעכצנים, אפשר לומר שעדני דגן הגיע לליגה עם ניצחון שני בחמישה מחזורים. אמבר אורנג' הראתה שכתום זה הווינר החדש עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ברעננה, שאקילה תומאס, האישה והשם שתמיד יזכירו לחובבי ה-NBA וכדורסל הנשים את שאקיל אוניל, הוסיפה 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, ליאור גרזון קלעה 14 ובריה גוס סיימה עם 9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות. אצל המפסידה ג'יליאן אלין הייתה כמעט היחידה שתפקדה עם מספרים מפלצתיים של 27 נקודות (11 מ-19 מהשדה) ו-20 ריבאונדים, אבל שחקנית אחת, גדולה ככל שתהיה לא יכולה לנצח קבוצה מאומנת כמו רעננה.

קאריזמה פן שחקנית מכבי רמת חן. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
קאריזמה פן/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

בני יהודה - הפועל פתח תקוה 96:84

קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקוה גורמת לאוהדיה עוגמות נפש שבוע אחרי שבוע, אבל זו של גיל סלע מספקת לאוהדים שלה הרבה רגעי אושר העונה והשיגה את הניצחון השלישי שלה. הטריו האמריקאי של המלאבסיות סיפק להן תפוקה מדהימה: מוניק ריד עם 27 נקודות, 15 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, אלכסיס פטרסון קלעה 27 והוסיפה 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים כשקאדיג'ה קייב קולעת 24 וקולטת 13 כדורים חוזרים (9 מהם בהתקפה). צליל וטורי קלעה 11 וקלטה 7 ריבאונדים. את המפסידה, אותה מאמן אוהד גל שעדיין לא הצליח להעלות אותה על הגל (חמישה הפסדים), הובילה אנדראה רילי עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 4 חטיפות ו-2 חסימות והראתה שהיא REALLY הכוכבת של הקבוצה. ג'ני סימס קלעה 19 נקודות וקלטה 5 ריבאונדים ונועה גנור הייתה טובה עם 16 נקודות, דוריאן אינגראם (אין קשר לברנדון) קלעה 15 נקודות והוסיפה 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully