וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי אוהדים קיבלו את נבחרת קרואטיה, צ'יליץ': "הסופ"ש המאושר בחיי"

אחרי הזכייה בגביע דייויס בצרפת, חזרו הגיבורים החדשים לזאגרב וזכו לכבוד של מלכים. צ'וריץ': "הראינו שאנחנו הכי טובים בעולם"

רויטרס

חגיגה ענקית בקרואטיה אחרי הזכייה בגביע דייויס אתמול (ראשון). כזכור, הקרואטים השלימו ניצחון 1:3 מול צרפת בחוץ אחרי שמארין צ'יליץ' ניצח 6:7 (3), 3:6, 3:6 את לוקא פוי במשחק הרביעי. היום הגיעו שחקני הנבחרת והקפטן לכיכר באן ילאצ'יץ' בזאגרב וזכו לקבלת פנים חמה מאלפי אוהדים. מאות אוהדים תכננו להגיע לקבל את השחקנים כבר בשדה התעופה, אבל נמסרה להם הודעה כי לא יזכו להיכנס לשם על מנת לחגוג עם הגיבורים שלהם.

"בונז'ור זאגרב", אמר צ'יליץ' המאושר לאוהדים, "זה פשוט אדיר, זה כמו בחלומות, תודה רבה לכולם, הראינו שאנחנו הכי טובים. ניצחנו את ארגנטינה, עכשיו ניצחנו את צרפת, אנחנו אלופי העולם. זה אחד הרגעים הכי טובים בקריירה שלי וזה סוף השבוע הטוב בחיי". בסרטוני וידאו רבים שפורסמו מהחגיגות נראה צ'יליץ' כשהוא רוקד ושר בטירוף ומוביל את החגיגות. הכי שונה מצ'יליץ' שבדרך כלל הוא בחור מאופק ושקט מאוד.

בורנה צ'וריץ' אמר מעל הבמה: "תודה רבה לכולם על התמיכה, היה לנו עידוד נהדר בליל. אנחנו נרגשים מאוד להביא את הגביע בחזרה לקרואטיה ולהראות שאנחנו הכי טובים. זה היום הכי יפה בחיי, תודה לכם".

שחקני נבחרת הדייויס של קרואטיה עם האוהדים שלהם. רויטרס
שחקני קרואטיה בבימה בזאגרב/רויטרס

אחד החוגגים בכיכר היה גם קוביליקה צ'יליץ', אביו של מריאן, שנראה נרגש במיוחד ואמר בראיון: "זה היה מדהים, אני כל כך גאה". כשהתבקש להשוות בין הזכייה בגביע דייויס לאליפות ארצות הברית בה זכה צ'יליץ' ב-2014, אמר האב: "פה יש רגשות אחרים וכאן מארין הרבה יותר טעון ואנרגטי. כשהוא משחק בנבחרת, הוא מרגיש הרבה יותר לחץ. כשהוא מפסיד בסבב, אז זה כואב לו מאוד, אבל כאן יש הרבה יותר רגשות".

נשיאת קרואטיה קולינדה גרבאר קיטארוביץ', שנסעה לליל כדי לצפות במשחק המכריע, קיבלה את השחקנים במשרדה והעניקה להם מגני הוקרה מיוחדים. "לכבוד ההצלחה המדהימה של נבחרת הטניס, קידום הספורט והמוניטין הבינלאומי של הרפובליקה הקרואטית והזכייה בגביע דייויס, נשיאת הרפובליקה החליטה להעניק תשורות לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי", נכתב בהודעה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן אינטר איבן פרישיץ' חוגג עם שחקני נבחרת הדייויס של קרואטיה. תמונות גולשים
איבן פרישיץ' מאינטר הגיע לליל כדי לעודד את השחקנים/תמונות גולשים
אוהדי נבחרת קרואטיה בטניס. רויטרס
האוהדים הקרואטים/רויטרס
איבן ראקיטיץ' מברך את נבחרת הדייויס של קרואטיה. תמונות גולשים
ראקיטיץ' בירך את חבריו/תמונות גולשים
אוהדי נבחרת קרואטיה בטניס. AP
האוהדים הקרואטים בטירוף/AP
מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי עם ז'ליקו קרייאן. רויטרס
הגיבור הגדול של הקרואטים. צ'יליץ' צילום: רויטרס)/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully