וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "היו משחקים בהם 19 הפרש היה שובר אותנו, לא הפעם"

25.11.2018 / 22:12

מאמן הפועל תל אביב היה מבסוט מהאופי של שחקניו, שחזרו מ-42:23 ל-78:90 מול נס ציונה. זילברשטיין: "נפלנו בכל פעם שהם הרימו את האגרסיביות שלהם"

הפועל תל אביב הצליחה לחזור הערב (ראשון) מפיגור 42:23 בדרך ל-78:90 מול עירוני נס ציונה במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. זה היה הניצחון השני ברציפות של האדומים שהגיע אחרי פתיחת עונה רעה, שכללה חמישה הפסדים ברציפות. תומר גינת בלט עם 16 נקודות ו-14 ריבאונדים כשריצ'רד האוול רושם משחק גדול כבר בהופעה השנייה שלו בקבוצה עם 22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר אחרי המשחק: "לפני המשחק ניסיתי להכין את הקבוצה לכושר הטוב שנס ציונה נמצאים בו, כל מה שקשור ליכולת קליעה. צריך לתת להם קרדיט שההרכב הנמוך שהם עלו אתו טשטש אותנו. יכול להיות שהלחצתי קצת, אבל בסופו של דבר היינו מפוזרים מאוד בהתחלה והיה קשה להתאים את עצמנו. ניסינו להישאר בתמונה ולא לתת לזה לברוח אחרי שהם הובילו 19 הפרש ויכולנו באותו רגע להישבר. היו משחקים שזה היה נגמר רע אבל לקבוצה הזאת של היום אני חושב שזה לא יקרה".

על התמיכה של הקהל האדום אמר המאמן: "אתם מסתכלים רק על המחצית השנייה, אבל הקהל דחף אותנו חזק מאוד במחצית הראשונה כשהיינו פחות טובים ונס ציונה נראו טוב יותר, שם קיבלנו את הדחיפה".

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין אמר: "בכדורסל של היום ההפרשים נזילים וראינו דברים קורים. הסיפור של המשחק פה הוא פשוט. חצי ראשון יוצא מן הכלל שלנו ואחת המחציות הטובות שלנו. אבל צריך להבין שכישרון לא מנצח במשחקים, פעם אחרי פעם אחרי שהיריבה ממול מעלה את האגרסיביות ואנחנו נופלים. זה מה שעושה את ההבדל. אנחנו הולכים לפעולות אישיות ומחטיאים זריקות, וצריך להגיב לזה יותר טוב".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב עם קאמבק גדול ו-78:90 מול עירוני נס ציונה

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
דני פרנקו עם ניצחון שני ברציפות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully