וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פלוריאן תובאן כבש שלושער ב-1:3 של מארסיי על אמיין

הצגה של הכוכב החזירה את מארסיי למקום החמישי. מונפלייה השלישית סיימה ב-2:2 מול ראן, ליל הרביעית הפסידה 2:0 בניס

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי חוגג, מאחוריו קלינטון אנז'י. רויטרס
לקח את מארסיי על הגב. פלוריאן תובאן/רויטרס

פריס סן ז'רמן מחזיקה במאזן מושלם אחרי 14 מחזורים בליגה הצרפתית ותיקח עוד אליפות קלילה, אבל מאחוריה מתפתח קרב מרתק על הכרטיסים הנוספים לליגת האלופות. רק ארבע נקודות מפרידות כעת בין ליון השנייה לניס השביעית, שניצחה הערב (ראשון) 0:2 את ליל הרביעית. מונפלייה השלישית סיימה ב-2:2 מול ראן, ומארסיי חזרה למקום החמישי עם 1:3 באמיין.

אמיין - מארסיי 3:1

בשני המפגשים בעונה שעברה הסתפקה הקבוצה של רודי גרסיה בשני שערים בניצחונות מול אמיין, הפעם היו לה שלושה. קווין סטרוטמן נגרע מההרכב של מארסיי ברגע האחרון בגלל פציעה והדברים הסתבכו עוד יותר בדקה השמינית, כאשר הבלם בקאי דיבאסי הגיע להשמטה של סטיב מנדנדה ודחק פנימה. פלוריאן תובאן, מי אם לא הוא, לקח את המשחק על עצמו ובמבצע אישי חתך מצד ימין ודאג לשוויון בדקה ה-26. המחליף ואלר ז'רמן נעצר בקורה בדקה ה-71, אבל מארסיי השיגה יתרון נוסף מרגלי תובאן כמובן, שסובב כדור חופשי לרשת בדקה ה-80. דימיטרי פאייה עוד החמיץ פנדל בדקה ה-84, אלא שגם פה תובאן דאג להרגיע וחתם שלושער בתוספת הזמן. 10 שערי ליגה לכוכב של מארסיי, רק קיליאן אמבפה ואמיליאנו סאלה לפניו עם 11.

חאתם בן ארפה שחקן ראן. רויטרס
ראן יצאה עם נקודה. חאתם בן ארפה/רויטרס

מונפלייה - ראן 2:2

רצף ארבעת הניצחונות הביתיים של מונפלייה נעצר על ידי ראן, שלא הפסידה ליריבתה בששת המפגשים האחרונים. חאתם בן ארפה כבש בדקה החמישית עם בעיטה שפגעה בשחקן הגנה, אבל אנדי דלור הפך עם צמד בדקות 45 ו-49 והעלה את מאזנו העונה לשבעה שערים. המחליף פול לאן נכנס בדקה ה-68 אצל מונפלייה, ביצע עבירה ברחבה שסידרה לבנז'מן בוריז'ו את השוויון בפנדל בדקה ה-71, והוחלף בגלל פציעה בדקה ה-77.

ניס - ליל 0:2

הקבוצה של פטריק ויירה עם ניצחון ליגה רביעי רצוף, וכולם ללא ספיגה. הפעם ליל הייתה הקורבן, והיא סופרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון שהורידו אותה למקום הרביעי. מריו באלוטלי לא הצליח לכבוש שער בכורה העונה, אבל סיפק בישול נהדר לקשר ווילאן סיפריאן בדקה ה-25. אלן סן מקסימן נעזר ברגל של איב דאבילה וסגר עניין בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully