וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 45 דקות לנאתכו בניצחון אולימפיאקוס, 90 דקות לאלמוג כהן

הקשר הוחלף במחצית ודווקא בלעדיו קבוצתו הפכה ל-1:2 בחוץ מול אטרומיטוס. כהן פתח ב-2:0 של אינגולשטאדט נגד דינמו דרזדן. 67 דקות לרפאלוב ב-0:0 של אנטוורפן השנייה

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
מתחיל לחזור לעניינים, אבל המצב בקבוצה לא טוב בינתיים. אלמוג כהן/GettyImages

* אחרי שהיה הקפטן בהפסד הכואב של נבחרת ישראל מול סקוטלנד, ביברס נאתכו פתח בהרכבה של אולימפיאקוס שהשיגה ניצחון דרמטי וחשוב, 1:2 בחוץ על אטרומיטוס השנייה וצימקה ממנה את הפער לנקודה בלבד. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-43 ודווקא אחרי שהקשר הישראלי הוחלף במחצית, הגיע המהפך. מוחמד קמארה השווה בדקה ה-49 ויאגוש ווקוביץ' כבש את שער הניצחון בדקה ה-93.

* אלמוג כהן מתחיל לחזור לאט לאט לעניינים אחרי פציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת והיום הוא פתח בהרכב אינגולשטאדט בפעם השנייה ברציפות. לצערו של קשר נבחרת ישראל, שנכנס כמחליף בהפסד לסקוטלנד בליגת האומות, הוא לא היה שותף לתוצאה טובה והשלים 90 דקות בהפסד 2:0 לדינמו דרזדן.

זו אותה דינמו דרזדן שהובסה 8:1 על ידי פ.צ. קלן לפני היציאה לפגרת הנבחרות. אינגולשטאדט נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה החמישית כשפיל נוימן ספג כרטיס אדום. פטריק אברט (7) ומוסא קונה (16) כבשו עבור דרזדן. בעקבות ההפסד נותרה אינגולשטאדט במקום ה-18 והאחרון בבונדסליגה השנייה עם שמונה נקודות בלבד מ-42 אפשריות. הפער שלה מהמקום ה-15 והישארות בליגה עומד כבר על חמש נקודות בעוד הפער שלה מהמקום ה-16 שמוביל למבחני הישרדות עומד על שתי נקודות.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן ושיחק 67 דקות ב-0:0 שלה נגד גנט בחוץ. בעקבות התוצאה נותרה אנטוורפן שנייה, אבל האקסית של הקשר הישראלי קלאב ברוז' במרחק נקודה אחת בלבד ממנה (31 לעומת 32). כמו כן, הפער שלה מגנק המוליכה עומד על שלוש נקודות.

* קני סייף הפצוע לא שיחק בהפסד המפתיע של אנדרלכט, 4:2 בחוץ מול סנט טרוידן.

* עומרי בן הרוש ישב על הספסל בהפסד הביתי של לוקרן 4:2 לשרלרואה. לוקרן ירדה למקום האחרון בליגה הבלגית.

* בוריס קליימן פתח והשלים 90 דקות, אך לא הצליח להושיע את פראלימני מהפסד 1:0 לפאפוס.

* גם רועי גורדנה שיחק 90 דקות וסייע לסלאבן בלופו לסחוט 2:2 מהיידוק ספליט.

* אלי בבייב פתח בהרכב סומגאיט, שהפסידה 3:1 לזירה במחזור ה-12 באזרבייג'ן.

עוד בנושא:

מונס דאבור לא כבש, זלצבורג ניצחה. תומר חמד נכנס כמחליף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully