וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.ס. רמת השרון עלתה לשמינית גמר גביע האתגר האירופי

הקבוצה מהשרון ניצחה 25:33 את יריבתה האוקראינית והפכה את התוצאה לאחר ההפסד בחמישה שערים במשחק הראשון. חולון הודחה

גיל פומרנץ שחקן א.ס. רמת השרון. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
המסע האירופי נמשך. גיל פומרנץ/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

א.ס. רמת השרון העפילה הערב (שבת) לשמינית גמר גביע האתגר האירופי, לאחר שניצחה 25:33 את זנטו ז'פורוזיה האוקראינית וכיפרה על ההפסד אתמול 32:27. רמת השרון יכולה כעת לחייך אחרי פתיחת עונה לא טובה, ושאבה אופטימיות מהיכולת של השוער אדם סאביץ' והמקשר ליובימיר יושיץ' שהצטיין עם 10 שערים, בדיוק כמו חן פומרנץ. טל גרא הוסיף שבעה שערים. השלב הבא ייערך בחודש פברואר.

מוקדם יותר הערב, מ.כ יובלים חולון ספגה הפסד 33:28 במשחק הראשון מול ברחם, במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי. הגומלין ייערך מחר ב-18:30, גם הוא בלוקסמבורג, ובו תנסה הקבוצה הישראלית למחוק פיגור של חמישה שערים. כבשו לזכות חולון: אביעד בן זימן ויובל כץ 7 שערים כל אחד, עדן גינג'י 4, ליאור גורמן וחן ליבגוט 3 כל אחד, פטריק אובינה 2, פיליפ קאלו ובראל לנציאנו 1 כל אחד.

מכבי ראשון לציון תפגוש מחר בצרפת את סן רפאל, במשחק הגומלין שלה בסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי. הצהובים הפסידו 36:29 במשחק אותו אירחו בארץ ויצטרכו נס מול הפיינליסטית של גביע האיגוד מהעונה שעברה. ביום שישי תארח מכבי ראשון לציון את הדרבי מול הדאבליסטית הפועל ראשון לציון במחזור השמיני של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully