וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיירי הנרי חגג ניצחון בכורה, פריס סן ז'רמן עדיין מושלמת

אחרי שישה משחקים, מאמן מונאקו השיג ניצחון יקר עם 0:1 בקון. קבאני העניק לפ.ס.ז' 0:1 על טולוז, ניימאר ואמבפה יחזרו מול ליברפול

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נפתח בסערה אמש (שישי) עם דרבי לוהט בין ליון לסנט אטיין, בו המארחת הצליחה להשיג 0:1 קטן ויוקרתי. האלופה פריס סן ז'רמן האריכה את השיא האירופי שלה ושמרה על מאזן מושלם עם 0:1 על טולוז, כשתיירי הנרי סוף כל סוף חגג ניצחון בכורה כמאמן מונאקו עם 0:1 בקון.

דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
לא שיחק יותר מחצי שנה. דני אלבס/רויטרס

פריס סן ז'רמן - טולוז 0:1

ניימאר וקיליאן אמבפה הפצועים נשמרו בכפפות של משי לקראת המשחק המכריע מול ליברפול ביום רביעי בליגת האלופות, כאשר תומאס טוכל משוכנע כי יעמדו לרשותו. בהיעדרם, אדינסון קבאני יכול היה לקבל יותר כדורים וגם כבש שער יפהפה, עם הקפצה בשמאל מעל קווין אלמיאן ובעיטה מהאוויר בימין אל הרשת בדקה התשיעית. החלוץ האורוגוואי הגיע ל-180 שערים בכל המסגרות במדי פ.ס.ז' (שיאן המבקיעים שלה) ושער שני שלו נפסל בגלל נבדל בדקה ה-19. גם למחליף אריק מקסים שופו-מוטינג נפסל שער ופריס סן ז'רמן לא הצליחה להגדיל את התוצאה, כשלראשונה העונה היא סיימה משחק ליגה עם גול אחד. דני אלבס נכנס בדקה ה-70 להופעה ראשונה אחרי יותר מחצי שנה, ג'יג'י בופון שמר על שער נקי ויפתח גם נגד ליברפול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קון - מונאקו 1:0

אחרי ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בכל המסגרות, המשחק השביעי הביא את המזל. למרות רשימת חיסורים בלתי נגמרת (גם אחרי הפגרה עומדת על 12 שחקנים) הצליח תיירי הנרי להשיג ניצחון ראשון כמאמן ראשי. וזה לא היה קל. מונאקו עבדה קשה עם ההרכב החסר שלה, שמרה על רשת נקייה לראשונה אחרי 15 משחקים והשיגה את ההכרעה בזכות כדור חופשי נהדר של רדאמל פלקאו בדקה ה-55. גם המזל היה הפעם לצד הנרי, כששער של קון נפסל בעזרת ה-VAR בתוספת הזמן. מונאקו עדיין במקום הלפני אחרון, מרחק שתי נקודות מחוף מבטחים.

תיירי הנרי מאמן מונאקו. רויטרס
יכול לחייך. תיירי הנרי/רויטרס

ליון - סנט אטיין 0:1

המארחת עלתה לפחות זמנית למקום השני בזכות ניצחון על יריבתה המושבעת. הבלם הבלגי ג'ייסון דנאייר נגח פנימה את שער הניצחון בדקה ה-62 אחרי שהגיע לקרן נהדרת של ממפיס דפאי. הרוחות התלהטו בהמשך ורפאל אף הורחק על עבירה גסה, אבל זה לבטח לא הרס את השמחה לקבוצה הביתית, שהשלימה משחק ליגה חמישי ללא הפסד בזכות יכולת מצוינת של אנתוני לופס בין הקורות.

שחקני ליון חוגגים. AP
שחקני ליון חוגגים בטירוף/AP

משחקים נוספים

דיז'ון - בורדו 0:0

נאנט - אנז'ה 1:1
לנאנט: עבדול מאג'יד וואריס (89). לאנז'ה: סטפן בהוקן (5)

ריימס - גנגאן 1:2
לריימס: קסאבייה שבאלרן (2), בולאי דיה (69). לגנגאן: מרכוס תוראם (81 בפנדל)

שטרסבורג - נים 1:0
לנים: הרווה ליבוי (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully