וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס, דאלאס ושיקגו השיגו ניצחונות גדולים בחג ההודיה

דרו בריס מסר 4 טאצ'דאונים והסיינטס רשמו ניצחון 10 ברציפות, 17:31 על אטלנטה החלשה. הברס גברו 16:23 על דטרויט בחוץ בזכות חטיפה מאוחרת, דאלאס ניצחה 23:31 את וושינגטון וקבעה שוויון ב-NFC מזרח

שחקני ניו אורלינס סיינטס עם דרו בריס. AP
מי יכול להתמודד עם הסיינטס כרגע?/AP

חגיגת חג ההודיה ב-NFL יצאה לדרך בליל חמישי עם הניצחון של שיקגו בדטרויט. דאלאס קבעה שוויון ב-NFC מזרח עם 23:31 על וושינגטון. לסיום, ניו אורלינס ניצחה 17:31 את אטלנטה.

דטרויט (7:4) - שיקגו (3:8) 23:16

העונה של הליונס כנראה נגמרה סופית עם ההפסד הביתי הדרמטי הזה. לעומת זאת, הברס המותשים, ששיחקו בסאנדיי נייט והתייצבו ללא הקוורטרבק הפצוע שלהם מיטשל טרוביסקי, גירדו ניצחון חמישי ברציפות והם ממשיכים להתקרב לכרטיס לפלייאוף. הניצחון הזה הושג בזכות שתי חטיפות קריטיות: תחילה, פיק סיקס של אדי ג'קסון, שנתן לברס את היתרון שש דקות לסיום ואז, בדאון שלישי על קו ה-11 של הדובים, כדור שקטף קייל פולר ממסירה רעה של מת'יו סטאפורד. עד לדרמה הזו התנהל משחק די רע, כאשר הברס מובילים 7:9 במחצית, דטרויט הופכת ברבע השלישי ושיקגו מחזירה לעצמה את היתרון, לפני שער שדה של מאט פרייטר שהשווה זמנית. צ'ייס דניאל סיים עם 230 יארד וצמד טאצ'דאונים עבור הברס, סטאפורד מסר 236 יארד ושני איבודים מנגד.

דאלאס (5:6) - וושינגטון (5:6) 23:31

הקאובויס המשיכו את התקופה הנהדרת שלהם עם ניצחון שמשווה אותם לרדסקינס בקרב על ראשות ה-NFC מזרח הצפוף. דאלאס פתחה היטב ואחרי חמש דקות של דרייב ראשון, אזיקייל אליוט רץ 16 יארד לאנדזון. הסקינס הגיבו באמצע הרבע הבא כאשר קולט מקוי, שנכנס לנעליו של אלכס סמית' הפצוע, מצא ל-53 יארד את ורנון דייויס. אחרי ההפסקה, "מיסטר אירלוונט", השחקן שנבחר אחרון בדראפט החולף, טריי קווין, תפס כדור באנדזון והשלים מהפך, אך דאלאס ענתה עם אמארי קופר. התופס שבא בטרייד מאוקלנד תפס טאצ'דאון של 40 יארד וכמה דקות לאחר מכן, עוד אחד ל-90 יארד, כשהוא חומק מהגנת האורחים.

מקוי איבד כדור בחצי המגרש שלו ופרסקוט רץ לטאצ'דאון מקו החמש, אחרי פעולה נפלאה במהלכה כיסה 34.4 יארד, בדרך ל-13:31. האורחים עוד צימקו מעט, אך האונסייד קיק שלהם לא צלח. פרסקוט מסר 289 יארד ושני טאצ'דאונים לקופר, שתפס ל-180 יארד. אליוט רץ ל-121 וטאצ'דאון ומנגד, מקוי היה מפוזר כצפוי עם 268 יארד, שני טאצ'ים ושלושה איבודים.

ניו אורלינס (1:10) - אטלנטה (7:4) 17:31

אין שום דרך לעצור את הסיינטס כרגע והם נראים כמעט מושלמים בשני צדי הכדור. הפתיחה הייתה סוערת ואחרי שהמארחים השיגו טאצ'דאון מוקדם, אטלנטה חצתה את המגרש אך מאט ריאן פימבל ליד האנדזון. דרו בריס מיד איבד את הכדור בעצמו וכל קבוצה השיגה שער שדה, לפני שבריס מסר לטאצ'דאון שני במשחק. הפאלקונס איבדו עוד פאמבל בסוף המחצית וטאצ'דאון שלישי של בריס קבע 3:24 ברבע השלישי. אטלנטה צימקה במהרה וקיבלה שוב את הכדור, אבל ריאן מסר לידיים הלא נכונות ובריס השיג טאצ'דאון רביעי וסגר את הסיפור. אטלנטה עוד כמעט צימקה, אבל שוב איבדה את הכדור עם פאמבל על סף האנדזון, לפני שהשיגו טאצ'דאון בתוך שתי הדקות האחרונות, בגארבג' טיים. בריס סיים עם 171 יארד בלבד, אבל מסר ארבעה טאצ'דאונים מול איבוד בודד. אלווין קמארה רץ ל-89 יארד. ריאן סיפק 377 יארד, צמד ואיבוד אווירי, כמו גם פאמבל. חוליו ג'ונס תפס 147 יארד, קלווין רידלי 93 וטאצ'דאון וכל אחד מהם רשם פאמבל משלו.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully