וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר זעם על שחקני בית"ר: "מי שלא יעשה שינוי, לא ישחק"

21.11.2018 / 13:24

המאמן לא אהב את היכולת במשחק ההכנה מול בית"ר תל אביב/רמלה (1:1) ונזף: המודל לחיקוי צריך להיות מוחמד סלאח. משה חוגג: "לא אהבתי את התמונה של בירם כיאל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים סיימה היום (רביעי) את מחנה האימונים שלה בשפיים במשחק אימון נגד בית"ר תל אביב רמלה שהסתיים ב-1:1. את השער לצהובים-שחורים הבקיע עידן ורד מבישול של מאור בוזגלו. מיקי סירושטיין ולירוי צעירי סובלים מרגישות ולא שיחקו.

הקבוצה של ניר קלינגר פתחה עם דודו גורש, דוד קלטינס, טל כחילה, טל בן חיים, שמואל שיימן, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, אופיר קריאף, עידן ורד, מאור בוזגלו, ארון אולנארה.

קלינגר זעם על שחקניו בסיום משחק האימון ואמר להם: "התאכזבתי מאוד מהיכולת של רוב השחקנים. אנשים פה מגזימים במה שהם מרשים לעצמם ולאט לאט אני רואה הכל. אני רוצה להצליח ולא אתן לדברים האלה לעבור. מי שלא יעשה פה שינוי, לא ישחק".

קלינגר הוסיף: "במחצית הראשונה היו רגעים שהייתי מרוצה ממה שראיתי, יש כמה שחקנים שאני מאוד מתפעל מהם מקצועיות ואישיותית".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: איביץ' העניק לשחקני הנבחרת חופשה עד יום ראשון
לראשונה מאז אוגוסט: אורן ביטון פתח בהרכב הפועל באר שבע
הפועל תל אביב: בלבול בקרב הבעלים באשר לעתידו של קובי רפואה

מו. עיבוד תמונה
קחו ממנו דוגמא. סלאח/עיבוד תמונה

קלינגר יודע שמבחינה טקטית הקבוצה שלו צריכה לשפר אלמנטים רבים על מנת להפחית משמעותית את כמות הספיגות והוא עבד לאורך כל המחנה על חזרה לעמדות וסיוע בהגנה. המאמן הקרין לשחקניו קטעים ממשחקיה של ליברפול, כמו גם את מוחמד סאלח יורד בספרינטים של 50 מטר לסייע להגנה גם כשהקבוצה ביתרון מבטיח. "אם מוחמד סאלח יכול לעשות את זה אז כל אחד כאן יכול וצריך לעשות את זה, זה מחויבות לקבוצה לפני הכל", אמר.

בעלי הקבוצה משה חוגג השתתף הבוקר בוועידה הכלכלית של החברה הערבית בנצרת יחד עם בעלי בני סכנין מוחמד אבו יונס. בעלי בית"ר התייחס לרעש הגדול סביב התמונה שהעלה בירם כיאל לאינסטגרם ואמר: "לא אהבתי את התמונה של כיאל רק עם שחקנים ערבים, זאת תמונה מפלגת, לא היה לה מקום ואני חושב שכולם מבינים את זה. מה היה קורה אם שחקנים יהודים היו מצטלמים לבד עם כיתוב כזה? איך היו התגובות? צריכים להבין את הרגישות".

חוגג התייחס לפרשיית החתמתם של שני השחקנים המוסלמים בבית"ר ירושלים בתקופת גאידמק וכינה אותה אסון. "אם גאידמק היה מביא שני שחקנים מוסלמים כי הוא מאמין בשוויון ולא גזענות, אנשים היו מתחברים לזה. אני חושב שהמהלך שלו היה סופר גזעני. הוא לא נבחר לראש עיריית ירושלים, כעס וכעונש הביא שני שחקנים מוסלמים. זה הכי גזעני שראיתי בחיי. הוא הביא שני שחקנים לא טובים, לא בגלל כישורי הכדורגל שלהם, אלא רק בגלל שהם מוסלמים. בירם כיאל הוא שחקן נהדר, נשמח להחתים אותו, אבל שחקנים לא טובים רק בגלל שהם מוסלמים לא נביא".

אמש הגיע חוגג לשפיים, שוחח עם שחקניו ואף צפה איתם יחד במשחק הנבחרת מול סקוטלנד. "כולם כאן צריכים להיות מחויבים כדי שנוכל לצאת מהמצב הזה", אמר הבעלים. "הבאנו את קלינגר ואנחנו מצרפים אנשי מקצוע ומשפרים כל דבר כדי שיהיה לכם הכל. אנחנו שואפים להגיע רחוק ואנחנו נגיע לשם". בשלב זה הבעלים החליט לקחת צעד אחורה בנוגע למעורבות בצד המקצועי ומשאיר את כל הנושא לאלי אוחנה וניר קלינגר.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים תבחן את האפשרות להחזיר את חסוס רואדה

לכתבה המלאה
משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים עם מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. רמי שלוש,
"הבאת הצ'צ'נים היה מהלך סופר גזעני". משה חוגג עם מוחמד אבו יונס/רמי שלוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully