וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בהוראת אלי גוטמן, כל השחקנים יחוייבו להתגורר בעיר

21.11.2018 / 14:55

המאמן החדש מעוניין לחזק את הזהות לעיר ולקבוצה, הירוקים מרוצים וטוענים שזו עשויה להיות הקבוצה החיפאית ביותר בתולדות המועדון: "זה יוצר זיקה למקום, הם חיים את העיר אחרי משחקים, גם בניצחונות וגם בהפסדים"

יוסי ציפקיס

אלי גוטמן עובד בימים האחרונים על הנחלת השיטה המקצועית אותה הוא רוצה ליישם במכבי חיפה, אולם לוואלה! ספורט נודע כי המאמן החליט לפעול לא רק במישור הטקטי, אלא גם בזה המנטלי ובחיבור בין השחקנים, העיר והאוהדים. גוטמן הבהיר לשחקניו שמעתה והלאה הוא לא מוכן שהם יגורו מחוץ לעיר, וחייב את כולם לעבור ולהתגורר בחיפה.

אוהדים רבים של המועדון הירוק מאוכזבים מכך שהשחקנים לא באמת מחוברים לעיר. חלקם טענו לא פעם כי אם יסתובבו מספר מהשחקנים ברחוב, כלל לא יזוהו - הרי לאחר האימונים הם מיד נוסעים הביתה, כלומר - מחוץ לעיר, ואין להם זיקה למקום. "האוהדים רוצים לראות שחקנים שמזדהים וחיים את חיי הקהילה בעיר, ובצדק", אמר גורם במועדון. "ההזדהות עם המועדון והעיר חשובים. השחקנים מסתובבים בעיר אחרי הפסדים וניצחונות ומרגישים את האווירה בעיר, זה חשוב להם ולחיבור עם הקהל".

מנהל הקבוצה רפי אוסמו, שבשנים האחרונות דחף לכך שכל השחקנים יגורו בחיפה, אמר לוואלה! ספורט: "זה יוצר זיקה למקום, הם חיים את העיר".

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
לא רק שינוי בסגנון המשחק. גוטמן/אתר רשמי, מכבי חיפה

בשנים האחרונות לא ממש יחסו לנושא חשיבות בקבוצה, והסגל הורכב משחקנים שגרו באיזור המרכז ובאיזור הצפון, אך לאו דווקא בחיפה. כעת, כאמור, זה עתיד להשתנות. מי שיעשה את המעבר הגדול ביותר הוא סאן מנחם, תושב תל אביב. גל אלברמן קיבל אישור חריג להישאר במרכז, משום שילדיו כבר רשומים במסגרות חינוכיות בתל אביב. במועדון מרוצים מההחלטה של גוטמן והגדיל לעשות גורם בקבוצה שטען שכעת, עם מעבר הסגל כולו לחיפה, ביחד עם הצוות המקצועי שמורכב מאנשי המקום ומשחקני עבר של הירוקים (גיורא אנטמן ואיתי מרדכי), מדובר בקבוצה החיפאית ביותר שידע המועדון.

בינתיים הפגרה נמשכת ובחיפה ממשיכים באימונים כפולים, כשמהלך השבוע יתקיים משחק אימון נגד קבוצת הנוער. גיא חיימוב ועאיד חבשי, שיצאו למסע של נבחרת ישראל לסקוטלנד, ישובו לאימונים בימים הקרובים וכמוהם גם מיכיל קראמר, שנעדר בשל סיבות משפחתיות.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: שלומי אזולאי ימשיך לשמש כקפטן, גוטמן מתחיל להנחיל שיטה חדשה

לכתבה המלאה
גל אלברמן שחקן מכבי חיפה עם אופיר מזרחי. אדריאן הרבשטיין
קיבל אישור חריג להישאר במרכז. אלברמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully