וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שלומי אזולאי ימשיך לשמש כקפטן, גוטמן מתחיל להנחיל שיטה חדשה

18.11.2018 / 9:32

הירוקים חוזרים להתאמן אחרי חופש של שבוע, המאמן החדש מתכנן לו"ז של שני אימונים ביום: "עכשיו כשיש זמן תהיה עבודה קשה גם על הכושר וגם על שיטת המשחק"

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה תחזור היום (ראשון) לאימונים אחרי כמעט שבוע בו זכו השחקנים לחופש. המאמן החדש אלי גוטמן יתחיל לעבוד על שיטת המשחק אותה הוא רוצה להנחיל, כאשר במהלך השבוע צפויים כמה ימים בהם ייערכו אימונים כפולים, בבוקר ובשעות הצהריים. "ביומיים לפני המשחק מול חדרה גוטמן עבד בעיקר על הצד המנטלי", אמר גורם במועדון. "אבל עכשיו כשיש זמן תהיה עבודה קשה גם על הכושר וגם על שיטת המשחק".

בקבוצה החליטו ששלומי אזולאי ימשיך לשמש כקפטן. מאז הגעתו של גוטמן עלתה השאלה מה יעשה בנוגע לסרט הקפטן, כשכעת לפי גורמים במועדון אזולאי ישמש כקפטן הראשון, בעוד שנטע לביא יהיה הקפטן במקרים שאזולאי לא על המגרש. אזולאי גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה וחזר אליה בעונה שעברה, כאשר לביא גם הוא תוצרת של מחלקת הנוער ולכן הרצון לראות את השניים עונדים את הסרט העונה.

רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס המתאוששים מפציעות יחזרו לאימונים, כאשר רק בעוד שבועיים יחליט גוטמן מי יאיישו את מרכז ההגנה מבין גרשון, דוס סנטוס, אטיין ריינן ועאיד חבשי.

עוד בנושא

המחורר מטמרה: אורן יוסיפוביץ על הפריחה של מוחמד עוואד
פורסמו מועדי המשחקים במחזורים 15-17 בליגת העל

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עכשיו מתחילה העבודה קשה. אלי גוטמן/אתר רשמי, מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully