וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: נס ציונה במשחק על עלייה לשלב הבא

20.11.2018 / 18:13

הקבוצה של נדב זילברשטיין תלויה רק בעצמה בקרב על העלייה לשלב הבתים השני. צריכה לנצח את פרדוביצה הצ'כית (18:00), שהפסידה את כל משחקיה עד כה

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. דני מרון
זילברשטיין ונס ציונה תלויים בעצמם/דני מרון

עירוני נס ציונה תוכל להעפיל מחר (רביעי) לשלב הבתים השני של היורופקאפ אם תנצח בחוץ את פרדוביצה הצ'כית (18:00). הכתומים תלויים אך ורק בעצמם, וניצחון יעלה אותם מהמקום השני בבית, ואילו הפסד יסיים את עונת הבכורה שלהם במפעלים האירופיים.

נס ציונה מגיעה למשחק אחרי הניצחון החשוב שלהם ביום ראשון בליגה על הפועל באר שבע, ניצחון שקטע רצף של חמישה הפסדים עבור הכתומים. נדב זילברשטיין קיבל במשחק האחרון יכולת שיא בקליעה מבחוץ מכל הקבוצה, אך בעיקר מדקוואן קוק, והוא יקווה שהפורוורד ימשיך את יכולתו גם במשחק בצ'כיה. אלישי כדיר, שקיבל דקות ראשונות העונה נגד באר שבע, צפוי לקבל דקות נוספות במשחק בצ'כיה.
אם נס ציונה אכן תעלה מהמקום השני בבית, היא תשחק בבית אחד בשלב הבא עם לבסקי סופיה, אחת מבין וארזה האיטלקית או אלבה פהרוואר ההונגרית, והמנצחת של בית ב' - בלקן הבולגרית, טמוסקי מינסק מבלאורס או פטרולינה מקפריסין.

פרדויצה הצ'כית, שנועלת את בית ד' ללא ניצחונות, מגיעה למשחק במצב לא רגיל. הצ'כים שיחקו ביום שבת וביום שני האחרון בליגה, והם מדורגים במקום השני, כשרק נימבורק החזקה מקדימים אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully