וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון ניצחה את נאנטר 70:82 בחוץ

יכולת מצוינת של קאליף וואייט (28 נק') ודריון אטקינס (22) סידרה לסגולים ולדן שמיר ניצחון חוץ ראשון העונה במפעל

דקוואן ג'ונס שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
הסתדרו בלעדיו. דקוואן ג'ונס/לירון מולדובן

בשעה טובה ובתום סיבוב משחקים שלם, הפועל חולון רשמה הערב (רביעי) ניצחון חוץ ראשון העונה בליגת האלופות של פיב"א אחרי שגברה על נאנטר 70:82. החבורה של דן שמיר נאלצה להסתדר ללא דקוואן ג'ונס, שסוחב פגיעת ראש שגרמה לו לזעזוע מוח קל בשבוע שעבר, ובעצת הצוות הרפואי הצטווה לנוח.

קאליף וואייט הוביל את הסגולים עם אחוזים נהדרים מחוץ לקשת, סלים ברגעי מפתח ואסיסטים כדי להכניס את האחרים סביבו למשחק. חולון ירדה למחצית עם יתרון דו ספרתי, 29:40, שהלך ותפח ברבע השלישי עד ליתרון שיא של 18 נקודות. לרבע האחרון הצרפתים עלו בטירוף, רצו 0:11 וצמצמו, אבל אז הופיע כמובן קאליף וואייט שהיה שם עבור שמיר כדי לדאוג להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה.

קלעו להפועל חולון: קאליף וואייט 28 נקודות ו-7 אסיסטים, דריון אטקינס 22 ו-9 ריבאונדים, עמית שמחון 9, טי ג'יי קליין 8, גיא פניני 5, שון ג'ונס 4, שלומי הרוש וקורי וולדן 3 כ"א.

קאליף וואייט שחקן הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
ברומטר. קאליף וואייט/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

חולון עלתה בחמישייה עם קאליף וואייט, טי ג'יי קליין, עמית שמחון, קורי וולדן ודריון אטקינס. הצרפתים מנגד עם יוליאן גאמבל, אדאס יוסקאביצ'יוס, לאהו קונאטה, האוקור פאלסון וג'רמי סנלין. הסגולים פתחו את המשחק בצורה מבולבלת, איבדו שלושה כדורים תוך חמש דקות וזה 7:10 לנאנטר. שלשות של וואיט ושמחון נתנו לחולון יתרון מינימלי בתום הרבע, 19:20.

רבע 2

שלשה של פניני סגרה ריצת 0:9 מפתיחת הרבע ונתנה לסגולים יתרון דו ספרתי, 19:29. חולון איבדה ריכוז, וואייט השליך שלשה כמעט מהחצי והצרפתים ניצלו זאת כדי לרוץ 0:7 ולצמצם את ההפרש, 26:31. שלשה של הרוש רגע לפני הבאזר קבעה יתרון שיא בירידה למחצית, 27:40.

רבע 3

וואייט המשיך לנצל את האין הגנה של נאנטר, אסיסט שלו לאטיקנס העלה ל-32:47. הסגולים המשיכו לטייל ולקלוע באחוזים נהדרים כדי לרדת בהפרש נוח לרבע המכריע, 44:62.

רבע 4

הצרפתים עלו בטירוף ורצו ל-0:8 מהיר כדי להוריד את ההפרש ל-10 נקודות, 52:62 בלבד לחולון. וואייט דאג לשמור על הסדר וברצף מהלכים נהדרים דאג לשמור על הניצחון, 70:82 יוקרתי לחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully