וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מחפשת חיזוק: הקשר גוסטבו טוקנטינס נחת להתרשמות

20.11.2018 / 10:35

בעולה החדשה נערכים לעזיבה אפשרית של פלומין ובוחנים את הברזילאי שגדל בנוער של קורינתיאנס, לחץ במועדון מבקשת רשם העמותות

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יפגע בול עם זר נוסף? ניסו אביטן/שלומי גבאי

הפועל חדרה מחפשת חיזוק: הקשר הברזילאי גוסטבו טוקנטינס נחת בארץ ויצטרף לאימוני הפועל חדרה היום (שלישי) אחר הצהריים. טוקנטינס בן ה-22 (מדובר בכינוי, שמו המלא הוא גוסטבו הנריקה ברבוסה פריירה) גדל במחלקת הנוער של קורינתיאנס. ביוני 2016, אחרי מספר תקופות השאלה בברזיל, עבר לאשטוריל מפורטוגל, במדיה שיתף פעולה עם אפונסו טיירה מבית"ר ירושלים. הוא גם שיחק בנבחרות הצעירות של ברזיל ונחשב בעבר לכישרון גדול.

כזכור, הקשר יחל בתקופת התרשמות בקבוצה ואם המאמן ניסו אביטן יהיה שבע רצון מביצועיו, גם יחתום במועדון. בחדרה מקווים שהקשר הצעיר שהרשים את אביטן בנתוניו, יותיר רושם דומה גם באשר לכושר בו הוא נמצא. ההחלטה בעניינו צפויה להתקבל בשבוע הבא לאחר שייבחן במספר אימונים. בקבוצה מבינים שייתכן בסבירות גבוהה כי פרדי פלומין יעזוב בינואר לקבוצה בכירה יותר בליגת העל, ולכן מכינים מראש תוכניות חלופיות.

בינתיים, בלי קשר לברזילאי, במועדון מתעסקים כמובן בהודעת רשם העמותות לפיה יפעל לפירוק העמותה שמנהלת את המועדון. בחדרה מתכוונים להתנגד לאפשרות בבית המשפט, ואף לציין שאותה הנהלה שמואשמת כעת באי ניהול תקין הציגה לאורך השנים ניהול תקין ולא ברור מה השתנה לפתע. בעולה החדשה מבינים שהחלטת בית משפט כנגד ההנהלה הנוכחית עשויה להוות מכת מוות מקצועית לעונה הנוכחית, שהתחילה בצורה נהדרת עבור הקבוצה.

עוד בנושא
ינואר מתקרב: קרית שמונה בדקה אפשרות לצרף את פלומן
רשם העמותות הגיש לבית המשפט בקשת פירוק של הפועל חדרה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully