וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיישון תומאס: "לא הייתה מספיק אנרגיה מול אילת, נצטרך לשנות את זה"

סנטר הפועל ירושלים מוכן לקראת המפגש מול דיז'ון בליגת האלופות (ג', 21:00, 5STARS). קטש: "צריך להראות שההפסד לאילת היה רק החלקה"

one

הפועל ירושלים תארח מחר (21:00, 5STARS) את דיז'ון הצרפתית במסגרת המחזור השביעי בבית ג' של ליגת האלופות. הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק שישה ימים אחרי הניצחון המרשים בחוץ מול באמברג, אבל גם שלושה ימים אחרי התבוסה הביתית שהנחילה לה הפועל אילת.

האדומים נמצאים במקום הראשון בבית יחד עם א.א.ק אתונה כשלכל אחת מהן חמישה ניצחונות והפסד. דיז'ון, לעומת זאת, היא נמושת הבית ובמקום האחרון עם מאזן 5:1. הניצחון היחיד של דיז'ון הגיע במחזור הראשון עם 63:74 נגד נימבורק ומאז היא לא ממש מרשימה ובשלושת המשחקים האחרונים הובסה ב-10, 16 ו-19 הפרש בהתאמה.

המאמן עודד קטש אמר: "אנחנו בתחושות מעורבות. מצד אחד אנחנו יכולים וצריכים לסגור סיבוב ראשון טוב באירופה, מצד שני אנחנו מגיעים אחרי משחק שלא הופענו אליו מול אילת. זו לא הרוח ולא הדרך שאנחנו משחקים בהן מתחילת העונה. גם להפסיד יש דרך וזו לא הדרך שלנו. אנחנו צריכים להראות שזו הייתה החלקה. זה לא מתאים לנו וזה משהו שנרצה להדגיש מהשנייה הראשונה". על דיז'ון: "מבחינת תוצאות היא אולי הכי חלשה, אבל אסור לנו לזלזל כי היא קבוצה שעושה תוצאות טובות בליגה הצרפתית והיא קבוצה מסוכנת. אבל זה תלוי בנו, כשאנחנו מגיעים מרוכזים, אז קשה לנצח אותנו".

הסנטר טיישון תומאס: "ההרגשה טובה. אנחנו מגיעים אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר ורוצים לבנות על זה גם מחר. אנחנו צריכים לשחק ביחד, לשמור חזק ולעשות את הדברים שעשינו טוב כל העונה. לא הייתה מספיק אנרגיה במשחק מול אילת וזה משהו שנצטרך להביא במשחק מחר".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
בר טימור/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
ליאור אליהו/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים
טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
טיישון תומאס/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully