וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: החלוץ מיקו ממן יגיש תביעה נגד המועדון

19.11.2018 / 16:50

ממן, שעזב מבלי לשחק וסיכם בקטמון, יגיש תביעה על הלנת שכר וסעיפים נוספים. נועם רגב: "השחקן החליט להפסיק להגיע לאימונים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

החלוץ מיקו ממן, שהתאמן בהפועל חיפה בחודש האחרון, יגיש תביעה כנגד המועדון על הלנת שכר וכן סעיפים נוספים. השחקן עזב לאחרונה את הקבוצה וזאת מבלי ששיחק ולו דקה אחת. לאחר העזיבה, התברר כי ממן לא הועבר עד כה בבקרת התקציבים, כאשר בחיפה טענו כי כלל לא קיים חוזה עם החלוץ, וזאת למרות שהוא חתם על חוזה, החל להתאמן והיה חלק מהקבוצה, שגם הודיעה על סיכום ועל הצטרפתו לאימונים בהודעה רשמית.

יש לציין כי ממן אף לא קיבל משכורת מחיפה וזאת למרות שכאמור חתם על החוזה. גורם המעורה בפרטים אמר שממן חתם על החוזה, אך לא קיבל עותק ממנו כאשר גורם משפטי אף טען שתביעה של ממן בבית דין עבודה עלולה להעמיד בבעיה קשה את חיפה, שכן השחקן עצמו התבשר על חתימת חוזה אך כלל לא קיבל עותק ממנו. בקבוצה טוענים שהשחקן החליט לעזוב וגם בסביבתו מודים שלאחר שהבין שהוא אינו מקבל משכורת ושאינו עבר בבקרה, הוא החליט לחתום בהפועל קטמון.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
בני סכנין: עמיר תורג'מן חתם לעונה וחצי כמאמן: "המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון"
ינואר מתקרב: עירוני קרית שמונה בדקה אפשרות לצרף את פלומן

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
עזיבתו הובילה לשחרורו של ממן. ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

ממן עצמו שאל לאורך כל התקופה מדוע הוא אינו עובר בבקרת התקציבים, אך כל פעם נתקל בסיבה אחרת. בסופו של דבר, עזיבתו של המאמן ניר קלינגר הובילה לשחרורו. כעת ממן סיכם עם הפועל קטמון מהליגה הלאומית, במדיה כיכב בעונה שעברה. בשל העובדה שחוזהו לא הופקד בבקרה ממן יכול להתחיל לשחק באופן מיידי ולא להמתין לחודש ינואר.

דובר הפועל חיפה נועם רגב הגיב: "השחקן הגיע להתרשמות וסיכם את תנאיו ולאחר התפטרותו של ניר קלינגר. הצוות המקצועי לא רצה לקבל אחריות וביקש להמתין למאמן החדש שיקבל החלטה. השחקן החליט על דעתו להפסיק להגיע לאימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully