וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון השתווה לבריאנט ועבדול ג'באר: "לקח לי קצת זמן להתאקלם"

המלך הפך לשלישי בלבד שקולע לפחות 40 נקודות ביותר ממשחק אחד בעונתו ה-16, צ'אנדלר: "הוא בדרך להיות הגדול בכל הזמנים". כל המספרים

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא היה מוכן לקחת בחשבון עוד הפסד במיאמי. לברון מטביע/AP

לברון ג'יימס והלייקרס פתחו את העונה בעצלתיים וגרמו לחלק מהפרשנים להטיל ספק בפרוייקט של המועדון שמנסה לחזור לקדמת הבמה לראשונה מאז הפרישה של קובי בראיינט. אולם, המלך הולך ומשתפר מאז תחילה העונה והלילה הוא רשם את משחקו הטוב ביותר בקבוצתו החדשה עם 51 נקודות מול מיאמי האקסית שלו והשיג ניצחון ראשון באולם הזה מאז עזב את ההיט וחזר לקליבלנד.

לברון, שהפך לשחק החמישי בלבד בהיסטוריה שקולע לפחות 50 נקודות בשלוש קבוצות שונות, התייחס לעובדה שכיכב דווקא מול האקסית עמה זכה בשתי אליפויות ואמר: "זו הסביבה שלי, זה איזור הנוחות שלי. אבל זה תמיד נהדר להיות כאן, לחזור ולראות הרבה פרצופים מוכרים. היתה לנו תקופה נהדרת וגם פחות טובה, אבל קיבלתי פה הרבה אהבה וכבוד מהאנשים במיאמי, במיוחד מאלו שעובדים כאן".

עוד בנושא:

51 נקודות ללברון בניצחון הלייקרס, עוד מפלה לגולדן סטייט
בממפיס מנתחים: לעומרי כספי יש הזדמנות פז להתקבע ברוטציה

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
חיוך של שביעות רצון. לברון ג'יימס הלילה/AP

ג'יימס, שקלע 19 נקודות כבר ברבע, הצטנע: "הרגשתי די טוב. אני חושב שהיינו קצת הלומי קרב באורלנדו, אבל קיבלנו קצת מנוחה בלילה הקודם והרגשנו טוב לגבי המשחק היום". הניצחון של לברון במיאמי הוא לא עניין של מה בכך. המלך הגיע למיאמי אחרי ארבעה הפסדים רצופים באולם הזה עם קליבלנד והמאזן הכללי שלו באולם הזה עם קליבלנד הוא 13:5. לפני המשחק הלילה, הניצחון האחרון שלו במיאמי היה אי שם בינואר 2010.

לברון, שיפגוש במשחק הבא שלו את קליבלנד לעוד משחק מרתק מול האקסית המיתולוגית, התייחס לאקסיות שלו כשאמר: "במיאמי עשינו דברים היסטוריים וגם בקליבלנד עשינו היסטוריה. השם של הלייקרס מדבר בעד עצמו. הם שמו בי את מבטחם ואני רק מנסה להיות כמה שיותר חיוני כשאני על הפרקט ולגרום לדברים לקרות".

המלך התייחס גם למעבר הקיצוני שעשה כשעבר לחוף המערבי אחרי שגדל ובילה את כל הקריירה שלו במזרח: "ביליתי 33 שנים מהחיים שלי בחוף המזרחי, כך שלעבור למערב זה משנה את הכל. למרות שמדובר בהבדל של שלוש שעות בלבד, הכל השתנה עבורי בצורה דראסטית. לקח לי קצת זמן להסתגל למעבר, גם למשפחה שלי זה לקח זמן. אנחנו עדיין מתאקלמים".

טייסון צ'נדלר חברו החדש של לברון ללייקרס, לא חסך בשבחים ואמר: "אני רואה את ההייפ שיש סביבו ואומר לעצמי איך מישהו יכול לחיות ככה. לא רק שהוא חי עם ההייפ הזה, הוא מתעלה עליו. יש רק שחקן אחד על כדור הארץ שאתה יכול להשוות אותו אליו וזה כמובן מייקל ג'ורדן. בשלב הזה, אפשר לומר שהוא נלחם על מעמדו כשחקן הגדול בכל הזמנים".

עוד באותו נושא

הפסד שלישי רצוף לגולדן סטייט, 51 נקודות ללברון במיאמי

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא הכל היה ורוד מהתחלה. לברון עצבני/AP

המספרים של לברון

* לברון ג'יימס השתווה לאלן אייברסון כשחקן השישי בתולדות הליגה עם 12 משחקים שבהם הוא קלע לפחות 50 נקודות. מקדימים אותו רק ווילט צ'מברליין (118), מייקל ג'ורדן (31), קובי בראינט (25), אלג'ין ביילור (17), ריק בארי (14), לברון ג'יימס (12).

* לברון קלע לפחות 40 נקודות בפעם השנייה העונה. הוא השחקן השלישי שעושה זאת יותר מפעם אחת לשחקנים שנמצאים בליגה לפחות 16 עונות. קדמו לו קובי בריאנט וקארים עבדול ג'אבר - שלושתם עשו זאת במדי הלייקרס.

* לברון הוא השחקן החמישי בלבד בתולדות הליגה שקולע לפחות 50 נקודות במשחק בשלוש קבוצות שונות. קדמו לו: ג'מאל קרופורד, ברנרד קינג, מוזס מלון ו-ווילט צ'מברליין.

* לברון הוא השחקן השישי העונה שקולע לפחות 50 נקודות במשחק לפני דצמבר. זו כמות כפולה מכל עונה אחת בהיסטוריה לשלב הזה של העונה.

* לברון ג'יימס ניצח באולם במיאמי לראשונה מאז ינואר 2010. המאזן הכללי שלו באולם הזה הוא 13:5.

* 11 מתוך 12 המשחקים שבהם לברון חצה את רף ה-50 נקודות היו בחוץ.

טבלת מנש 19.11.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 19.11.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully