וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ באופוריה אחרי העלייה לפלייאוף: "הוכחנו איזה סוג של נבחרת אנחנו"

השוויצרים לא נרגעים מהחגיגה בלוצרן, ספרוביץ' שכבש שלושער: "הראנו מה האיכויות שלנו". מרטינז סיכם במרירות: "נרדמנו, לא הראנו אופי"

שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. רויטרס
חוגגים. שחקני נבחרת שוויץ אחרי ערב ענק/רויטרס

את המשחק אמש (ראשון), בו שוויץ חזרה מפיגור של שני שערים לניצחון 2:5 על בלגיה, לא נשכח עוד הרבה זמן. שחקניו של ולדימיר פטקוביץ' פשוט התפוצצו על הבלגים ודרסו אותם בדרך לחצי גמר ליגת האומות.

הכוכב הגדול של הערב, האריס ספרוביץ' שכבש שלושער אדיר, אמר בהתרגשות: "זה רגע שצריך ליהנות ממנו. היינו רדומים בהתחלה, אבל מהרגע שהתעוררנו זו הייתה שאלה של זמן עד שנעשה מהפך. הוכחנו איזו סוג של נבחרת אנחנו ומה האיכויות שלנו - עכשיו רק צריך עקביות".

"זה היה קצת יותר טוב מאשר מול קטאר לפני שלושה ימים", אמר פטקוביץ' בבדיחות. "מגיעות לבחורים הרבה מחמאות, אני גאה בהם ובאמונה שלהם לחזור מ-0:2".

ניקו אלבדי, כבש את השער הרביעי שלמעשה שלח את המארחת לפלייאוף, אולם היה חתום גם על הטעות החמורה שהובילה לשער המוקדם של תורגן הזאר. הוא אמר בתמצות בסיום: "מזל שיכולתי לתקן את הטעויות שלי במהירות".

בצד השני, הבלגים היו המומים מהמשחק, שקיבל דינמיקה מוזרה ומפתיעה. הזאר אמר: "התחלנו טוב, אולי יותר מדי טוב. שוויץ חזרה, ואנחנו כמובן מאוד מאוכזבים. ידענו שנפגוש יריבה איכותית וחזקה, מדינה שיש בה כדורגל - בדיוק כפי ששוויץ הוכיחה הערב. היינו צריכים לשחק טוב יותר וביחד".

המאמן רוברטו מרטינז אמר: "אכזבה ענקית עבורנו, האופן בו המשחק התפתח היה נורא עבורנו. לא הראנו אופי. זה קשה, אבל נצטרך לחזור מזה חזקים יותר, להבין מה קרה ולתקן"


עוד בנושא
בלגיה הובילה 0:2 אבל חטפה חמישייה בליגת האומות והודחה
אנגליה בחצי גמר ליגת האומות אחרי 1:2 דרמטי מול קרואטיה

קצת מספרים

* טיבו קורטואה ספג 3 פעמים חמישיות: פעמיים מול ברצלונה, אחת במדי אתלטיקו ב-2011, והפעם השנייה בקלאסיקו לפני חודש.

* הפעם האחרונה בה שוויץ חזרה מפיגור שני שערים כדי לנצח בהפרש של שני שערים ומעלה הייתה בתשעה ביוני 1938, אז ניצחה את גרמניה 2:4 בשמינית גמר המונדיאל.

* האריס ספרוביץ' הוא הראשון לכבוש שלושער נגד בלגיה במשחק תחרותי מאז איגור בלאנוב מברית המועצות במונדיאל 1986, אלא שאז בלאנוב כבש גם בהארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully