וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: פיטר פלצ'יק זכה במדליית זהב בגרנד פרי האג

אחרי הזהב באבו דאבי, הישראלי המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג המשיך את השנה המוצלחת שלו עם זכייה נוספת לאחר חמישה ניצחונות

שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק עם מדליות הזהב מגרנד סלאם אבו דאבי, ג'ודו/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משלחת הג'ודו של ישראל לגרנד פרי האג בהולנד תחזור עם שתי מדליות, לאחר שפיטר פלצ'יק השיג הערב (ראשון) את מדליית הזהב בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג. פלצ'יק, שזכה בזהב בגרנד סלאם אבו דאבי בסוף אוקטובר, הוסיף לעצמו ניצחון בטורניר נוסף לאחר שגבר בניקוד זהב בגמר על מיקיטה סביריד מבלארוס. כזכור, ברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג) השיג מדליית כסף בהאג ביום שישי.

המדליות של פלצ'יק ב-2018:

מרץ: זהב בגרנד פרי טביליסי
אפריל: ארד באליפות אירופה בתל אביב
אוגוסט: ארד בגרנד פרי בודפשט
אוקטובר: זהב בגרנד סלאם אבו דאבי
נובמבר: זהב בגרנד פרי האג

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
איגוד הג'ודו העולמי אישר: גרנד פרי תל אביב יתקיים בינואר 2019

פיטר פלצ'יק עם מדליית הזהב מגרנד סלאם אבו דאבי, ג'ודו. קובי אליהו
חוזר עם זהב נוסף. פיטר פלצ'יק/קובי אליהו

פלצ'יק בן ה-26 עלה אוטומטית לסיבוב השני ובו ניצח באיפון מהיר את ההולנדי ילה סניפה עם ריתוק אחרי 26 שניות. בסיבוב השלישי נגרר הישראלי לניקוד זהב על ידי ג'וליאנו לופורקיו והכריע עם ווזארי אחרי שני עונשים. ברבע הגמר כפה פלצ'יק שלושה עונשים על יריבו קזבק זנקישייב הרוסי, ובחצי הגמר שוב התמודד עם יריב הולנדי, הפעם מיכאל קורל, וביצע תגובת נגד כדי להשיג ניצחון בשניית הסיום. בגמר מול הבלארוסי פלצ'יק שלט מהרגע הראשון, כפה על יריבו שני עונשים ואחרי דקה וחצי בניקוד הזהב ביצע איפון נהדר וחגג יחד עם מאמנו אורן סמדג'ה מדליית זהב נוספת.

עומרי קניון, המתחרה בקטגוריית משקל עד 78 ק"ג, ניצחה בקרב הראשון שלה יריבה ממונגוליה עם איפון, אבל הפסידה לאחר מכן להולנדית קארן סטבנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully