וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד הרשימה עם 0:4 גדול באלבניה, תיקו יספיק לישראל במשחק המכריע

הכל מוכן לרגע האמת: סקוטלנד הביסה 0:4 את אלבניה בחוץ, ותגיע מעודדת למשחק הביתי מול ישראל ביום שלישי, בידיעה שניצחון יעלה אותה לשלב הבא. לנבחרת של הרצוג תספיק נקודה

ריאן פרייז'ר, ריאן כריסטי שחקני סקוטלנד חוגגים. רויטרס
יגיעו בטירוף למשחק מול ישראל. הסקוטים חוגגים באלבניה/רויטרס

די לחישובים ולספקולציות, רגע האמת מתקרב. נבחרת סקוטלנד ניצחה היום (שבת) 0:4 במשחק החוץ שלה באלבניה במסגרת הבית הישראלי בליגת האומות (בית 1 בדרג ג'), ועכשיו זה ברור: ישראל וסקוטלנד ייפגשו ביום שלישי הקרוב לקרב ראש בראש על המקום הראשון בבית (21:45, ערוץ הספורט), שממנו עולים לחצי גמר ליגת האומות.

הסקוטים הגיעו למשחק עם סגל חסר מאוד, לנוכח שורה ארוכה של פציעות והיעדרויות, אבל הנבחרת של אלכס מקליש לא נבהלה והצליחה להשיג את שלוש הנקודות היקרות לקראת המפגש בגלזגו ביום שלישי. ריאן פרייז'ר כבש ראשון (14), אחרי שחטף כדור וכבש בפיניש מצוין, סטיבן פלטשר כבש את השני בפנדל (45), ג'ימס פורסט הוסיף את השלישי (54) והשלים צמד בדקה ה-67 במבצע אישי יפה. מרג'ים מרוואי, הקפטן האלבני, הורחק והותיר את קבוצתו בעשרקה שחקנים כבר בדקה ה-23. אלבניה מסיימת את הבית עם שלוש נקודות בארבעה משחקים - הניצחון הביתי שלה על ישראל (0:1).

כעת ישראל תגיע למשחק המכריע מול סקוטלנד בידיעה שתיקו יספיק לה, והפסד יעלה את הסקוטים. הפרש השערים בבית הוא חסר חשיבות, ומה שמכריע זה רק המאזן הפנימי בין הנבחרות (כזכור, ישראל ניצחה 1:2 במפגש הביתי). הסקוטים, אם כך, יהיו חייבים ניצחון, ויגיעו מלאי התלהבות למשחק המכריע, בידיעה ששלוש נקודות מול ישראל ישלחו אותם לשלב הבא.

ערן זהבי, מונס דאבור שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
לא יהיה קל. ישראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully