וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני נכנס ברגליים של ניימאר: "אין משחקי ידידות בכדורגל"

עוד עימות בין שני כוכבי פריס סן ז'רמן במשחק בין ברזיל לאורוגוואי, אחרי כניסה חזקה של קבאני והתפתלות אופיינית של ניימאר: "הוא אמר משהו? לא שמעתי"

ניימאר, נבחרת ברזיל. רויטרס
בפוזה אופיינית. ניימאר/רויטרס

אדינסון קבאני וניימאר רשמו אתמול (שבת) עוד פרק ביריבות ביניהם, הפעם במסגרת בינלאומית, במשחק בין נבחרות ברזיל ואורוגוואי. ברזיל ניצחה 0:1 את יריבתה הדרום אמריקאית, במשחק "ידידות" שבו נשלפו שמונה כרטיסים צהובים - שישה מהם לאורוגווואי. אחד מהם היה כאשר קבאני נכנס ברגליו של ניימאר, שהוא כידוע, "חברו" לקבוצה בפריס סן ז'רמן. עם זאת, בין השניים הייתה מתיחות די גדולה בעונה שעברה, שכללה מאבק תקשורתי על מי יהיה בועט הפנדלים של אלופת צרפת, כך שאין אהבה גדולה בין השניים.

אתמול זה ניכר על הדשא. בדקה ה-86, אחרי שניימאר כבש מהנקודה הלבנה והעניק לברזיל יתרון, קבאני נכנס ברגליים של ניימאר ושוב גרם לו להתפתל, כדרכו של הברזילאי. קבאני ניגש לעזור לניימאר לקום, אבל הברזילאי לא נעתר לידו המושטת, וקבאני גלגל לעברו את הכדור בכעס.

"כאשר שתי נבחרות דרום אמריקאיות נפגשות, זה תמיד קצת מתוח", אמר קבאני בסיום, "אני חושב שזה היה משחק טוב, בסוף קצת מחינו על הפנדל. אבל הדברים האלה קורים. תמיד טוב לפגוש יריבה איכותית כמו ברזיל ולשחק מול יריבים גדולים כמו ניימאר או שאר השחקנים שיש לברזיל. לשחק מול נבחרת כזאת זה תמיד דבר גדול, כך שלא כיף להפסיד. אין משחקי ידידות בכדורגל. לפעמים יש קצת לחץ, אווירה חמה, אבל אחרי המשחק, כשהוא נגמר, תמיד יש שלום ורוגע מחוץ למגרש". ניימאר, אגב, השתדל גם הוא שלא לייצר סערה מיותרת, וכשנשאל מה אמר לו קבאני, ענה הברזילאי: "הוא אמר משהו? לא שמעתי".

אדינסון קבאני נכנס ברגליים של ניימאר, אורוגוואי מול ברזיל. AP
אין סנטימנטים. ניימאר מול קבאני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully