וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני שוחרר רשמית מיוסטון, יצטרף לנבחרת פורטו ריקו?

הרוקטס הודיעו על סיום ההתקשרות עם הכוכב הדועך אחרי 10 משחקים בלבד, מורי וד'אנטוני מסבירים היכן טעו, ופורטו ריקו כבר מגייסת אותו

כרמלו אנתוני, יוסטון רוקטס. AP
ייפלט מה-NBA? כרמלו/AP

הרוקטס הודיעו על סיום ההתקשרות עם הכוכב הדועך אחרי 10 משחקים בלבד, מורי וד'אנטוני מסבירים היכן טעו, ופורטו ריקו כבר מגייסת אותו

לאן מועדות פניו של כרמלו אנתוני? יוסטון הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) רשמית על שחרורו של הכוכב הדועך אחרי 10 משחקים בלבד במדי הרוקטס - וכעת נראה שהמשך קריירת ה-NBA היא בגדר סימן שאלה גדול. הפורוורד בן ה-34 הוזכר כמועמד להצטרף לחברו הטוב לברון ג'יימס בלייקרס, אולם על פי הדיווחים האחרונים הוא זוכה למעט מאוד ביקוש - לא רק מהלייקרס, אלא בכל רחבי הליגה.

"אחרי לא מעט דיונים החלטנו להיפרד מכרמלו", בישר ג'נרל מנג'ר הרוקטס דריל מורי. "כרמלו היה עם גישה נהדרת לכל אורך התקופה הקצרה שלו פה, והיה מוכן לקבל כל תפקיד שמייק ד'אנטוני נתן לו. לצערי, התסריט שדמיינו כשהחתמנו אותו לא יכול היה להתממש".

גם ד'אנטוני התייחס לשחרור המהיר ואמר ש"בקיץ חשבנו ששיחקנו אותה בגדול עם כרמלו, אבל זה לא עבד. הוא עשה כל שביכולתו, אבל זה פשוט לא הסתדר".

בימים האחרונים מלו לא היה חלק מהסגל של הרוקטס בתואנה שחלה, אם כי במשך כל התקופה האחרונה ריחפו שמועות על עתידו בקבוצה. כעת הוא ייאלץ לחפש אתגר חדש, והוא עשוי למצוא אותו באופן מפתיע למדי דווקא בנבחרת פורטו ריקו, שהודיעה הבוקר שהיא מחכה לו בזרועות פתוחות.

"אני מעריץ של כרמלו, ואני רוצה לומר לו שיש לו הזמנה פתוחה להצטרף אלינו. אנחנו שומרים לו את גופיה מספר 15", אמר יו"ר האיגוד הפורטו-ריקני יום ראמוס. "יחד עם ג'יי ג'יי בראה, כרמלו יוכל להפוך את הנבחרת שלנו למשהו עצום במדינה. זאת הזדמנות נהדרת בשבילו".

על מנת שזה יקרה, יצטרף כרמלו, שמגיע ממשפחה ממוצא פורטו-ריקני, לקבל הסכמה בכתב מנבחרת ארצות הברית אותה ייצג בעבר בהצלחה רבה. ייתכן שהוא יחבור לנבחרת פורטו ריקו אך ורק כדי לשמור על כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully