וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שלא סומך, מסתבך: סיאטל ניצחה את גרין ביי 24:27

הסיהוקס השלימו קאמבק דרמטי ולפאקרס היה את הכדור האחרון, אך המאמן מייק מקארת'י בחר בפאנט במקום לתת לארון רוג'רס צ'אנס וגרין ביי הסתבכה במרוץ לפלייאוף

דאג בולדווין סיאטל סיהוקס. AP
בולדווין וסיאטל עם ניצחון יקר/AP

המחזור ה-11 ב-NFL נפתח הלילה (בין חמישי לשישי) עם משחק נהדר בסיאטל, שם הסיהוקס (5:5) השאירו את עצמם חזק בתמונת הווילד קארד ב-NFC אחרי שגברו 24:27 דרמטי על גרין ביי, שצנחה למאזן שלילי של 5:1:4.

הפתיחה של הפאקרס דווקא הייתה מושלמת וכבר במהלך הראשון של המשחק קליי מת'יוס גרם לפאמבל. שלושה מהלכים לאחר מכן, ארון ג'ונס רץ לאנדזון וקבע 0:7 מהיר מאוד. לאורזים היה צ'אנס להגדיל את היתרון, אך מייסון קרוסבי החטיא שער שדה ומנגד, הסיהוקס השיגו אחד. הכדור חזר לארון רוג'רס והוא הוביל עוד דרייב מהיר, אותו קינח עם מסירה מדהימה ל-54 יארד וטאצ'דאון של רוברט טוניאן, בדרך ל-3:14 אחרי פחות מרבע אחד.

סיאטל חזרה לחיים עם דרייב ארוך בתחילת הרבע הבא, 14 מהלכים ו-77 יארד במשך בדיוק חצי רבע, עד שראסל ווילסון מצא את דאג בולדווין באנדזון. הקצב הגבוה נמשך והסיהוקס השלימו מהפך מהיר עם טאצ'דאון בריצה של כריס קרסון, אך לרוג'רס נשאר מספיק זמן על השעון והוא הוביל דרייב נהדר, מצא את ג'ונס באנדזון מ-24 יארד וקבע 17:21 לאורחים בהפסקה.

התוצאה הזו נשמרה עד הרבע הרביעי, שם כל קבוצה השיגה שער שדה. חמש דקות לסיום, ווילסון מצא את אד דיקסון וקבע עוד מהפך עם טאצ'דאון של 15 יארד, אחרי כמה החלטות שיפוט שנויות במחלוקת. לרוג'רס שוב היה את הכדור והוא הגיע למצב של דאון רביעי ו-2, בו העדיף מאמן הפאקרס מייק מקארת'י ללכת על פאנט במקום לסמוך על הקוורטרבק שלו. הסיהוקס אמרו תודה והשיגו שני דאונים ראשונים שעזרו להם לחסל את השעון בקלות ולנצח. ווילסון סיים עם 225 יארד ושני טאצ'דאונים, רוג'רס עם 332 יארד וצמד משלו. הוא מצא את דבנטה אדאמס ל-166 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully