וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר ניצח את קווין אנדרסון, השניים עלו

השוויצרי ניצח 4:6, 3:6 ועלה לחצי הגמר בפעם ה-15 מ-16 הופעות בטורניר. פדרר סיים ראשון וצפוי להימנע ממפגש עם נובאק דג'וקוביץ' בחצי

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
עלייה 15 לחצי גמר טורניר גמר הסבב. פדרר/רויטרס

בית לייטון יואיט בטורניר גמר סבב ה-ATP ננעל היום (חמישי) עם שני משחקים כשהעולים לחצי הגמר פחות או יותר כבר ידועים. במשחק הראשון ניצח דומיניק תים את קיי נישיקורי. לאחר מכן הצליח רוג'ר פדרר לנצח את קווין אנדרסון ולסיים במקום הראשון בבית.

רוג'ר פדרר (2, שוויץ) - קווין אנדרסון (4, דרא"פ) 4:6, 3:6

השוויצרי השיג ניצחון שני ברציפות ושני בסך הכול בטורניר כדי לעלות לחצי הגמר מהמקום הראשון ולהימנע ממפגש צפוי מול נובאק דג'וקוביץ' כבר בחצי הגמר. אנדרסון, שנראה נהדר עד כה בטורניר, אמנם הגיש 10 אייסים אבל לא יכול היה מול הגיוון של השוויצרי והפסיד לו בפעם החמישית בשישה מפגשים. עבור פדרר הניצחון הזה הוא גם סוג של נקמה על ההדחה ברבע גמר ווימבלדון השנה, אז הדרום אפריקאי ניצח אחרי 11:13 במערכה החמישית. עבור פדרר זו עלייה 15 לחצי הגמר ב-16 הופעות בטורניר גמר הסבב. אנדרסון סיים במקום השני והפך לדרום אפריקאי הראשון שמגיע לחצי גמר טורניר הסבב (טורניר שהחל ב-1970).

דומיניק תים (6, אוסטריה) - קיי נישיקורי (7, יפן) 1:6, 4:6

האוסטרי לא צפוי לעלות לחצי הגמר, אבל לפחות הצליח להוסיף 203 אלף דולרים לפרס הכספים שלו שכבר עמד על 203 אלף דולרים בשל העלייה אל הטורניר. תים נזקק לשעה ו-24 דקות בלבד על מנת להשלים את העבודה מול נישיקורי, שפתח את הטורניר בצורה מבטיחה ומרשימה מאוד כשניצח את פדרר בשתי מערכות, אבל מאז הובס 6:0, 6:1 על ידי אנדרסון והפסיד שוב מול תים. נישיקורי ביצע 6 שגיאות כפולות ונשבר שלוש פעמים במהלך המשחק מול תים, שגם ייפרד מהטורניר, אבל לפחות עם המחאה על סך 406 אלף דולר ולא 203 אלף "בלבד".

עוד בנושא:

בגיל 29 ובשל פציעות חוזרות, אגניישקה רדוואנסקה הודיעה על פרישה
נובאק דג'וקוביץ' ממשיך להילחם בבלתי אפשרי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
ניצחון ששווה לו 203 אלף דולר. דומיניק תים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully