וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה במכבי ראשון לציון בכדוריד: קבוצות הגברים והנשים ישחקו בהצגה כפולה

15.11.2018 / 11:30

בשבת הקרובה יוכלו אוהדי הקבוצה ליהנות מחוויה יוצאת דופן כשקבוצת הנשים תפגוש את פולאטלי הטורקית, ומיד לאחר מכן קבוצת הגברים את סנט רפאל הצרפתית. מאמן הגברים סער פרנקל: "מדובר באתגר גדול מאוד מבחינתנו"

ג'קלין אנסטסיו שחקנית מכבי ראשון לציון בכדוריד. חן קלדרון, אתר רשמי
באה כדי לחזק את קבוצת הנשים. ג'קלין אנסטסיו/אתר רשמי, חן קלדרון

היסטוריה במכבי ראשון לציון בכדוריד: בפעם הראשונה ישחקו קבוצות הגברים והנשים של המועדון במסגרות אירופאיות בהצגה כפולה בשלב מתקדם. בשבת הקרובה יוכלו אוהדי הקבוצה ליהנות מחוויה יוצאת דופן כאשר כבר בשעה 15:00 תפגוש קבוצת הנשים של המועדון את פולאטלי הטורקית, ומיד לאחר מכן, בשעה 17:30, תעלה קבוצת הגברים למשחק מול סנט רפאל הצרפתית, אחת מארבע הקבוצות החזקות בצרפת ומי שהגיעה בעונה שעברה לגמר הליגה האירופית, המפעל השני בחשיבותו בכדוריד האירופי. בסיבוב הקודם ניצחה קבוצת הגברים את סטיאווה בוקרשט החזקה והיא נהנית העונה מהפיבוט הסרבי ראסקו סטויקוביץ' שהתאזרח ולא נחשב לזר.

בעלי ראשון לציון, ראול סרוגו, השקיע העונה לא מעט בקבוצת כדוריד הנשים ובנה תקציב של למעלה ממיליון שקל. לקבוצה הובאה הכדורידנית הברזילאית ג'קלין אנסטסיו והמטרה היא לקחת את תואר האליפות לארזים רמת גן. את קבוצת הנשים מאמן גלעד מאור שלקח לא מעט תארים עם קבוצת הגברים. את המשחק הראשון בטורקיה הפסידה קבוצת הנשים בהפרש של שני שערים ובמועדון בונים על קהל רב שיגיע לבית מכבי בשבת בצהריים להצגה הכפולה על מנת לדחוף את קבוצת הנשים לעלות לשלב הבא בגביע צ'אלנג' האירופי.

ראסקו סטויקוביץ' שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד. חן קלדרון, אתר רשמי
פתח נהדר את העונה. ראסקו סטויקוביץ'/אתר רשמי, חן קלדרון

משחקה של קבוצת הגברים, המודרכת על ידי המאמן סער פרנקל, יהיה כאמור השני מבין שני המשחקים בשבת. קבוצת סנט רפאל מהעיר הסמוכה לניס בריביירה הצרפתית נחשבת כאמור לאחת הקבוצות החזקות בליגה הצרפתית המובילה. המשחק בין שתי הקבוצות יהיה הראשון ביניהן ובשבוע הבא תצא ראשון לציון למשחק הגומלין במטרה לעשות סנסציה ולהעפיל לשלב הבתים. "מדובר באתגר גדול מאוד מבחינתנו", אמר המאמן סער פרנקל לקראת המשחק. "זו קבוצה צרפתית מהטובות בליגה שם שהיא ליגה מאוד חזקה עם תקציב מאוד גבוה. בעבר ידענו בראשון לציון גם במכבי וגם בהפועל לעשות תוצאות מאוד יפות מול קבוצות אירופאיות בכירות שהגיעו לכאן ואני מקווה שעם הדחיפה של הקהל שיגיע בשבת והעובדה שהקבוצה שלנו בכושר טוב עם חמישה ניצחונות בליגה, נוכל לעשות כאן תוצאה טובה לקראת הגומלין ביום ראשון הבא בצרפת. מה שבטוח: כל אוהד של מכבי ראשון או אוהד כדוריד בארץ יוכל ליהנות בשבת הקרובה מכמה שעות של כדוריד מאוד איכותי וברמה אירופאית גבוהה".

במכבי ראשון לציון הוציאו למכירה כרטיסים להצגה הכפולה במחיר של 40 שקל למבוגר ו-20 שקל לילד. מי שירצה להגיע למשחק בודד יוכל לעשות זאת במחצית המחיר ולשם כך הוקצה יציע מיוחד רק לטובת אלה שיעדיפו להגיע ולצפות באחד משני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully