וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אורי קרגולה מונה למאמן השלישי של הפועל מרמורק העונה

אחרי עזיבתו של איציק עובדיה תוך שבוע בלבד בגלל ניגוד אינטרסים, נועלת הטבלה החתימה לעונה אחת את המאמן שהתפטר ממכבי יבנה

מאמן הפועל מרמורק אורי קרגולה. האתר הרשמי של הפועל מרמורק, אתר רשמי
וולקאם. קרגולה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל מרמורק

יממה אחרי עזיבתו של איציק עובדיה, מינתה הערב (רביעי) הפועל מרמורק את אורי קרגולה למאמנה החדש. עובדיה, שבעצמו נכנס לתפקיד רק בשבוע שעבר כמחליפו של אלדד שביט, נאלץ לעזוב את נועלת טבלת הליגה הלאומית בעקבות ניגוד אינטרסים הנובע מעבודתו כמנהל אגף הספורט בעיריית רחובות. הוא הספיק לעמוד על הקווים ביום שישי, כאשר מרמורק הפסידה 2:1 להפועל נצרת עילית.

כאמור, מי שמונה למחליפו הוא קרגולה, שהתפטר אתמול מתפקידו כמאמן מכבי יבנה מליגה א' דרום וחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. קרגולה היה המועמד המוביל לתפקיד עוד לפני עובדיה, אבל יבנה לא הסכימה לשחררו בשבוע שעבר והצדדים החליטו כי ימשיכו יחד עד לסיום העונה. אלא שהמאמן, שחזר בקיץ ליבנה אותה העלה כשחקן ללאומית ב-2012, הפתיע עם הודעת ההתפטרות שנועדה להכשיר את המעבר למרמורק.

כעת יש לקרגולה כשלושה שבועות להכין את הקבוצה למחזור ה-13, בו תתארח לאחר הפגרה אצל בית"ר תל אביב רמלה ב-3 בדצמבר. מרמורק היא הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה ניצחון בליגה הלאומית העונה, כשבמאזנה חמש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים, והיא סובלת מבעיה התקפית קשה עם חמישה שערי זכות ב-12 מחזורים.

יבנה מצאה פתרון מהיר לעזיבתו של קרגולה, כשמינתה את פיני עייש למאמנה החדש. עייש כבר עבד בקבוצה בעבר ויתחיל את הקדנציה המחודשת עם מפגש פיקנטי במוצאי שבת מול הפועל אדומים אשדוד, אותה העלה לליגה א' וממנה פוטר בתחילת העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully