וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן הורחק משני משחקים, ויקי כחלון משלושה

14.11.2018 / 18:58

מאמן חדרה נענש על הביקורת שהשמיע נגד אלון יפת, שחקן נתניה בשל המרפק לפניו של חביבו. גיל כהן, שלא התייצב לנבחרת הנוער, הורחק ממנה לחודשיים

ויקי כחלון מכבי נתניה. ברני ארדוב
ההתנצלות לא עזרה. ויקי כחלון/ברני ארדוב

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן הורחק הערב (רביעי) משני משחקים, בשל הביקורת שהשמיע נגד אלון יפת וצוות השיפוט במהלך ההפסד למכבי חיפה. נגד אביטן, שלא הופיע לדיון, עמד עונש הרחקה על תנאי מחודש פברואר האחרון. במחצית המשחק מול חיפה הורחק אביטן, והועמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת. אלון יפת כתב בדו"ח השיפוט כי "אביטן מחה בצעקות ותנועות ידיים לעברי ולעבר השופט הרביעי. בירידה למחצית אמר לשופט הרביעי: 'מה, באתם לגנוב את ההצגה?', ולכן הורחק".

בית הדין של ההתאחדות הכדורגל העמיד היום גם את שחקן מכבי נתניה ויקי כחלון לדין, וזאת בגין ששלח מרפק לפניו של שחקן מכבי פתח תקוה, חביב חביבו, במשחק הליגה האחרון. הדיין נעם ליובין החליט להרחיק את כחלון לשלושה משחקים בפועל, כשהמשחק הראשון יהיה כחלק מההרחקה האוטומטית שלו בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחק. כחלון אמר להגנתו: "היה כדור בגבוה, הסתובבתי וניסיתי להשתחרר. זה לא היה מרפק מכוון". מנהל הקבוצה, ברק בדש, הוסיף: "זה לא היה מכוון, הוא לא עושה דברים כאלה והוא התנצל. הוא ישתדל שהמקרה לא יחזור על עצמו בעתיד".

גם מ.ס. אשדוד ושחקנה, גיל כהן, עמדו לדין, בשל המקרה בו השחקן לא התייצב לנבחרת הנוער אחרי שקיבל זימון בשל בלבול פנימי, לטענת הקבוצה. אשדוד נענשה בקנס של 10,000 ש"ח, בעוד כהן הורחק מכל פעילויות נבחרות ישראל לחודשיים.

בעניין אחר, הוועדה לבחירת ייו"ר איגוד שופטים חדש/ה התכנסה היום לישיבה ראשונה. חברי הוועדה - יו"ר הוועדה, נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, שופטת בדימוס שרה ברוש, יו"ר ההתאחדות משה זוארץ ומ"מ היו"ר דודי גיל - החליטו כי בזמן הקרוב יגבשו רשימת קריטריונים כתנאי למועמדות ולאחר מכן תפרסם ההתאחדות מודעה הקוראת למי שרואים עצמם מועמדים מתאימים להגיש את מועמדותם לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully