וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבעה משחקים בשמשון כפר קאסם: שלומי ארבייטמן עבר לאדומים אשדוד

החלוץ בן ה-33 לא הצליח לכבוש בשבעה משחקים במדי שמשון היומרנית. ינסה להתניע מחדש את הקריירה בקבוצה של גילי לנדאו

שלומי ארבייטמן שחקן שמשון כפר קאסם. לירון מולדובן
אולי באשדוד זה יעבוד יותר טוב. ארבייטמן/לירון מולדובן

פחות מחודשיים אחרי שחתם בשמשון כפר קאסם, שלומי ארבייטמן עזב היום (רביעי) את הקבוצה אבל נשאר בליגה א' דרום, הפעם עם חוזה עד לסיום העונה בקבוצת הפועל אדומים אשדוד. החלוץ בן ה-33 לא הצליח לכבוש בשבעה משחקים במדי שמשון היומרנית, שהספיקה להחליף שלושה מאמנים ולרדת אל המקום ה-12 במחוז הדרומי.

החלוץ מצטרף לקבוצת הצמרת מאשדוד, מולה ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב שמשון כפר קאסם. את אשדוד המדורגת במקום השלישי מאמן גילי לנדאו ובין היתר משחקים בה עידן שריקי, דוד רביבו, שי רביבו, רחמים צ'קול ויאיר אזולאי. את הבכורה יערוך ארבייטמן במוצאי שבת (19:30) במשחק הצמרת בבית מול מכבי יבנה.

רז בנימין, דובר אדומים אשדוד: "המסע שלנו בליגה א' עוד ארוך מאוד ולכן שלומי הוא תוספת כוח אדירה בעמדה חשובה מאוד. יחד עם עידן שריקי ושחקני הבית שלנו אני בטוח שנציג כדורגל אטרקטיבי ומהנה לאוהדים שלנו, ונמשיך לעשות הכול כדי להביא את הקבוצה למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי".

ארבייטמן גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק, ופרץ במדי בית"ר ירושלים בתחילת שנות ה-2000. לאחר מכן, אחרי עונה טובה בהפועל פתח תקוה, עבר למכבי חיפה במדיה זכה בשתי אליפויות והוכתר כמלך שערי ליגת העל עם 28 כיבושים בעונת 2009/10. עונת השיא סיפקה לו מקפצה אל הליגה הבלגית והוא נחת בגנט. בהמשך הוא שיחק גם בווסטרלו ומונס עד שחזר ארצה להפועל באר שבע. בעונות האחרונות שיחק גם בהפועל חיפה, מכבי פתח תקוה והפועל רעננה, ונפרד מליגת העל אחרי שהגיע ל-100 שערים. ארבייטמן לבש 10 פעמים את מדי הנבחרת הלאומית וכבש שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully