וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "אם קינסטליך ירצה קבוצה בליגת העל, אוביל אותה לצדו"

14.11.2018 / 10:48

השינוי בראשות עיריית ראשון לציון צפוי להשפיע גם על מועדון הכדורגל. ברקוביץ': "מצפה שהיחסים הטובים עם רז יובילו לשינוי"

ברני ארדוב

בווידאו: הגעתו של איל ברקוביץ' לפני כמה שנים

השינויים הדרמטיים בראשות עיריית ראשון לציון עם היבחרו של רז קינסטליך לתפקיד ראש העיר במקום דב צור הוותיק, צפויים להביא גם לשינוי בכל התפיסה של קבוצת הכדורגל של העיר בבעלות איל ברקוביץ'.

ראש העיר היוצא דב צור היה זה שחתם את ההסכם עם איל ברקוביץ' לפני מספר שנים, אך בחודשים האחרונים הוא החליט ששחקן העבר צריך לזוז מהבעלות על הקבוצה ופעל במישרין ובעקיפין כדי שברקוביץ' יסיים את דרכו.

כעת, עם כניסתו של קינסטליך לתפקיד, צפוי שינוי בקשר שבין העירייה לקבוצה מאחר שברקוביץ' תמך במועמדות של קינסטליך בחודשים האחרונים והאחרון הוא אפילו נציג הפועל ראשון לציון בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. "זה לא סוד שתמכתי ברז", אמר הבוקר ברקוביץ', שהעמיד את הקבוצה למכירה לפני מספר חודשים ועדיין מוכן לעזוב אם יימצא רוכש ראוי. "לא רק שתמכתי ברז, הוא גם הנציג של האגודה בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. זה מזכיר לי שאני צריך כעת לבדוק אם צריך למנות נציג אחר להנהלת ההתאחדות כי אולי יש ניגוד עניינים או שבכלל לא יהיה לרז זמן".

ברקוביץ' הוסיף: "זה לא שהייתי פעיל בחירות של רז כי אני בורח מפוליטיקה, אבל כן תמכתי בו כששאלו אותי. דב צור היה זה שעשה איתי את ההסכם לפני מספר שנים והיינו ביחסים טובים מאוד, אבל אז הוא החליט להתהפך עלי כדי לרצות אנשים כמו איתן שלום ואחרים שהיו נגדי. אני מצפה כעת שהיחסים הטובים עם רז יובילו לשינוי, אבל שיהיה ברור - אני לא אשנה את מדיניות הזרמת הכסף לקבוצה מבחינתי. אמרתי בעבר ואני אומר גם כעת, שאני לא מתכוון לשפוך בכל עונה מיליונים מהבית. יחד עם זה, אם רז יחליט שהוא רוצה את הפועל ראשון לציון בליגת העל, אני אהיה במועדון לצדו. כל עוד הוא יוביל למצב בו יוגדלו התקציבים ואפשר יהיה לבנות מוצר שיוכל להתחרות כדי לעלות ליגה, אני בעניין".

ברקוביץ' הוסיף: "למרות כל זאת ואפילו שאני שמח על השינוי בעיר ומצפה לעבודה משותפת עם רז לטובת המועדון, אני עדיין מעמיד את הקבוצה למכירה ומבחינתי שום דבר לא השתנה, הפועל ראשון לציון על המדף. הבעיה היא שאין אף אחד שרוצה לקנות אותה".

איל ברקוביץ', הפועל ראשון לציון, לצד דב צור, ראש עיריית ראשון לציון. ברני ארדוב
ברקוביץ' עם דב צור בתחילת הדרך/ברני ארדוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully