וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: מכבי חיפה שוב הפסידה בביתה, הפעם 78:70 להפועל עפולה

הקבוצה של ברק פלג המשיכה לאכזב ורשמה הפסד שלישי העונה. אפיק ניסים ויבנה נכנעו לרעננה המושלמת, קרית אתא ניצחה ברמת גן

ברק פלג מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מה יהיה עם הירוקים? ברק פלג/לילך וייס רוזנברג

המחזור הרביעי בליגה הלאומית בכדורסל נפתח היום (שלישי) עם ארבעה משחקים. במוקד, מכבי חיפה המשיכה בפתיחת העונה הרעה כשהפסידה בביתה להפועל עפולה. בשל המצב בדרום, המשחק באשקלון בין אליצור המקומית למכבי קרית מוצקין בוטל.

מכבי חיפה - הפועל עפולה 78:70

אחרי שהשיגה במחזור הקודם ניצחון בכורה על אליצור יבנה, הקבוצה של ברק פלג רצתה להמשיך במומנטום החיובי נגד עפולה אך שוב קרסה בביתה. היא ירדה להפסקה ביתרון נוח, אך רבע שלישי של 8 נקודות בלבד אל מול 19 של עפולה סידר לאורחים יתרון בכניסה לרבע המכריע. עפולה הצליחה לשמור עליו עד לסיום, וקבעה כי חיפה תפתח את העונה עם מאזן רע מאוד של 3:1. הקפטן העפולאי מקסים קיקוס היה נהדר מהספסל עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים. סמואל גיבנס (18 נקודות, 7 ריבאונדים) וקרון דה שילדס (17 נקודות, 6 ריבאונדים) לא הושיעו.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לירון מולדובן
לא הצליח להשיג לקבוצתו ניצחון בכורה. אפיק ניסים/לירון מולדובן

אליצור יבנה - מכבי רעננה 79:71

הקבוצה של אבנר יאור המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה ושמרה על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. מנגד, יבנה של אפיק ניסים עם הפסד רביעי רצוף ויחד עם הפועל כפר סבא, היא היחידה טרם השיגה ניצחון העונה. ג'אמר גאלי הוביל את רעננה עם 27 נקודות, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות. קפטן יבנה, אפיק ניסים, הוביל את רשימת הקלעים עם 14 ו-7 ריבאונדים, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון בכורה העונה.

הפועל רמת גן/גבעתיים - אליצור קרית אתא 86:75

קרב צמרת מסקרן בזיסמן בין שתי קבוצות שהתחילו את העונה לא רע נגמר בניצחון מרשים של האורחים מקרית אתא. ג'ימי הול (23 נקודות, 8 ריבאונדים) ודנזל לוינגסטון (20 נקודות, 7 ריבאונדים) הוציאו לפועל בקרית אתא, יונתן מור עזר עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים. חואן מיגל סוארס (26 נקודות, 11 ריבאונדים) בלט לטובה ברמת גן.

הפועל גליל עליון - אליצור נתניה 67:80

ראשד מאדן להט עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים והוביל את המארחים לניצחון. מרסלוס סאמרוויל (19 נקודות) הצטיין אצל האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully