וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הברקזיט: קבוצות הפרמיירליג יידרשו לקצץ במספר הזרים

ההתאחדות האנגלית מנסה להתמודד עם הניתוק מהאיחוד האירופי ולקדם שחקנים מקומיים, ותקצץ את מספר הזרים ל-12 לקבוצה. הבעיות בדרך

עריכת וידאו: מתן חדד

"טיימס" מדווח כי קבוצות הפרמיירליג יידרשו לעשות שינויים בסגל שלהן כשההתאחדות לכדור מתכוננת לברקזיט - דבר שיגביל את הקבוצות ל-12 שחקני זרים בקבוצה. השינויים הם כדי להתמודד עם ברקזיט והניתוק מהאיחוד האירופי, וגם כדי לקדם שחקנים מקומיים.

כרגע לקבוצות הפרמיירליג מותר לשבץ בסגל עד 17 שחקנים זרים, אבל החוקים החדשים של ההתאחדות יקטינו את זה בחמישה. הבעיה היא של-13 קבוצות בליגה הבכירה באנגליה יש יותר מ-12 שחקנים זרים - והן יידרשו לקצץ את מספר הזרים עד לשנת 2020.

בירם כיאל שחקן ברייטון. רויטרס
קיצוץ במספר הזרים. בירם כיאל/רויטרס

ההצעה של ההתאחדות תועלה השבוע בפני 20 קבוצות הפרמיירליג. ההתאחדות תדרוש שלפחות חצי מהסגלים של הקבוצות יורכבו משחקנים מקומיים כחלק מהתוכנית הדרסטית. במהלך המחזור העשירי, לדוגמה, רק 28 מהשחקנים בפרמיירליג היו מקומיים.

אם הקבוצות לא יקבלו את ההסכם, הן יוכלו לעמוד בפני קשיים גדולים ומגבלות, שלפיהן כל השחקנים מהאיחוד האירופאי יצטרכו לעמוד באותם קריטריונים של זרים שלא מהאיחוד כדי לקבל רישיון עבודה.

כרגע ל-13 קבוצות יש יותר מ-12 זרים: מנצ'סטר סיטי (17), טוטנהאם (17), ברייטון (17), האדרספילד (17), ווטפורד (17), צ'לסי (16), ליברפול (16), פולהאם (16), ווסטהאם (16), ארסנל (15), מנצ'סטר יונייטד (14), ניוקאסל (14), לסטר (13).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully