וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב חביבו צפוי לספוג עונש הרחקה: יעמוד לדין בעקבות המרפק לפניו של דודי תירם

13.11.2018 / 13:03

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את חלוץ מכבי פתח תקוה לדין בעקבות האירוע שנעלם מעיני השופט. על פי תקדימי העבר, יחמיץ יותר ממשחק אחד

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

עו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות לכדורגל, החליט להעמיד לדין את חביב חביבו, חלוצה של מכבי פתח תקוה, בגין פגיעה בשחקן יריב. כזכור, חביבו כבר בדקה השלישית עם מרפקו בפניו של דודי תירם, בלמה של מכבי נתניה, אך האירוע לא זכה להתייחסות מצד השופט איתן שמואלביץ' שהורה להמשיך במשחק. חביבו נותר על המגרש ושתי דקות לסיום אף הכריע אותו עם שער מוזר במיוחד.

על פי תקדימי העבר, חביבו צפוי לספוג עונש הרחקה של יותר ממשחק אחד. בספטמבר 2015 הורחק הבלם טל בן חיים, אז שחקן מכבי תל אביב, לשני משחקים בפועל ועוד שניים על תנאי בעקבות פגיעה ללא כדור בשניר שוקר מהפועל רעננה, שגם היא נעלמה מעיני צוות השיפוט. כשנה לאחר מכן, מאור קנדיל, אז מגן בני יהודה, ספג עונש של שלושה משחקים בעקבות מרפק לכיוונו של אדילסון באהיה.

בכתב האישום נטען כי "הנאשם פגע פגיעה בלתי סבירה בחומרתה בהתייחס למהלך הרגיל של המשחק, אשר כתוצאה ממנה נפל השחקן דודי תירם ארצה תוך שהוא אוחז בלסתו ונאנק מכאב למשך מספר דקות".

השופט שמואלביץ' הודה כי האירוע נעלם מעיניו וכתב: "בדקה השלישית נבעטה בעיטה לכיוון שער מכבי נתניה, צפיתי בבעיטה וכאשר השוער קלט את הכדור הבחנתי בשחקן מכבי נתניה מספר 25 שוכב על הדשא ותופס את פניו, כאשר לידו עומד שחקן מכבי פתח תקוה מספר 7. שרקתי לעצור את המשחק וניגשתי לדרוש בשלומו של השחקן, כאשר באותו הרגע הבנתי שמשהו נעלם מעיני. שאלתי את שני עוזרי השופט ואת השופט הרביעי אם הבחינו בעבירה או בכלל באירוע המדובר, וקיבלתי משלושתם תשובה שלילית. מאחר שאף אחד מצוות השיפוט לא הבחין בעבירה, המשחק חודש".

גם ויקי כחלון, שביצע עבירה דומה באותו משחק על חביבו, עם מרפק לפניו של החלוץ שגם עלה לו בכרטיס אדום לקראת סיום המשחק, יעמוד לדין ביום רביעי ב-16:00.

עוד בנושא

חביבו הפך ללהיט ברשת אחרי השער הביזארי: "זה יותר חשוב מהגול"
גם דראפיץ' התעסק רק בשער של חביבו: "גול של פעם בחיים"

חביב חביבו שחקן מכבי פתח תקוה מול שחקני מכבי נתניה, השופט איתן שמואלביץ'. דני מרון
שוב בכותרות. חביב חביבו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully