וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט: עימות עצבני בין גרין לדוראנט, קליי תומפסון עוקץ

דוראנט רתח על דריימונד גרין אחרי שלא מסר לו במהלך המכריע בהפסד הווריירס לקליפרס, החברים נאלצו להתערב. וויליאמס שולח מסר לגולדן סטייט, תומפסון ענה. וגם: לברון ג'יימס מודה: "כבר כמעט נשברתי"

מונטרזל הארל, לוס אנג'לס קליפרס במהלך ניצחון על גולדן סטייט ווריירס. AP
הפסד שלישי בלבד ב-14 משחקים. הווריירס/AP

גולדן סטייט ספגה הלילה (בין שני לשלישי) את הפסדה השלישי העונה, כשנוצחה בלוס אנג'לס 121:116 מול הקליפרס אחרי הארכה. הווריירס כבר מחקו פיגור 14 נקודות ברבע האחרון ורשמו קאמבק מרשים, אבל איבדו את זה בחמש הדקות האחרונות, כאשר לו וויליאמס קולע 10 מתוך 25 הנקודות שלו בהארכה.

הרגע הסוער בקבוצה היה מיד עם סיום הזמן החוקי של המשחק. הווריירס רשמו ריצת 0:11 אחרי רצף החטאות גדול של הקליפרס, יצאו להתקפה האחרונה, דריימונד גרין לקח ריבאונד וקווין דוראנט הלוהט ביקש את הכדור למה שעשוי היה להיות המהלך המכריע. הוא סימן לגרין, אבל דריימונד דהר קדימה, ואיבד את הכדור. דוראנט זעם עליו בפסק הזמן, והשניים החליפו דברים בצורה סוערת.

העימות בין דוראנט לגרין

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שדוראנט וגרין מתעמתים בלהט משחק, והיחסים ביניהם עדיין טובים וקרובים, ובכל זאת נדמה היה ששניהם סוערים, וחברים לקבוצה ניסו לחצוץ ביניהם על מנת לא לתת לדברים להתפתח. בוגי קאזינס הרגיע את גרין, בעוד דוראנט נראה ממלמל "בן אדם, אני פשוט רוצה לנצח פה משחק", בזמן שאיגודלה מנסה להרגיע אותו.


דוראנט וגרין לא התראיינו אחרי המשחק, בעוד שון ליבינגסטון נשאל על התקרית ואמר: "רוח קבוצתית, פשוט רוח קבוצתית, החבר'ה רצו תוצאה אחרת ממה שקרה. דריי איבד את הכדור, חבר'ה אחרים אולי חשבו שהןם פתוחים ורצו את הכדור, קורים דברים כאלה בספורט. אבל היה טוב לראות קצת רגשות, שיש אש".

לו וויליאמס, שבלט בקליפרס, אמר בסיום ש"גם אנחנו קבוצת כדורסל לא רעה. אנחנו מצפים מעצמנו להתמודד ברמות הכי גבוהות. אני יודע שהיום זה משחק של שמות וכל הדברים האלה, אבל אנחנו מרגישים שגם לנו יש פה קבוצת כדורסל די טבה".

קליי תומפסון נשאל בסיום האם הוא הופתע מהיכולת ההגנתית של הקליפרס, וענה: "הם טובים, אבל לא משהו מיוחד". תומפסון הוסיף ש"כשאנחנו מרוכזים אנחנו הקבוצה ההגנתית הכי טובה בעולם, והוכחנו את זה בשנים האחרונות. הפסדנו, אבל נשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תומפסון לא מתרשם מהיריבה

לו וויליאמס מול קליי תומפסון, קליפרס מול גולדן סטייט. AP
לא התרשם. קליי/AP
קווין דוראנט, אנדרה איגודלה, דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
השתגע למה גרין לא מוסר לו. דוראנט/AP

לברון ג'יימס מודה: כמעט נשברתי

בצד השני של לוס אנג'לס - הלייקרס אומנם עם שלושה ניצחונות רצופים ועם מאזן חיובי לראשונה העונה (6:7), אבל לברון ג'יימס הודה שהוא כמעט נשבר בפתיחת העונה, כשהקבוצה המוזרה שנבנתה בהוליווד הייתה במאזן 5:1. "לא שיניתי כלום כלפי חוץ, אבל אתם מכירים אותי, אתם יודעים מי אני", סיפר לברון, כשהוא מתייחס לאופיו הסוער ולנטטייה שלו לקחת דברים קשה, "כמעט נשברתי בשבוע שעבר. הייתי צריך להתיישב ולהזכיר לעצמי, 'פאק, ידעת מראש למה אתה מכניס את עצמך'. התהליך הזה היה טוב עבורי, אני פשוט צריך להמשיך סבלני". לפני שבועיים ג'יימס אמר אחרי ההפסד של הלייקרס למינסוטה ש"אתם לא ממש רותים להיות לידי כשאני מאבד את הסבלנות, אני רציני".

* ממפיס הודיעה: עומרי כספי קרוב להתאוששות מלאה מהכאבים שלו בברך ימין, שגרמו להיעדר משלושת המשחקים האחרונים. הוא צפוי לחזור בשבוע הבא.

* עד כמה פופולרית גולדן סטייט? הווריירס הודיעו שהם מתחילים למכור כרטיסים לכניסה לאולם אוראקל ארנה, עבור אנשים שרק רוצים לשהות באולם בזמן המשחקים, אבל לא יוכלו לצפות בהם. הכרטיס לא נותן כיסא, ואף לא לראות את המגרש, אלא רק להיות במתחם של האולם, עם אפשרות להתחכך באוהדים ולצפות במשחק במסכים ובברים ובדוכנים באורקל ארנה.

לברון ג'יימס, טייסון צ'נדלר, לוס אנג'לס לייקרס. AP
הרגיע את עצמו. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully