וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה האחרונה: הג'איינטס ניצחו בסן פרנסיסקו

אודל בקהאם ג'וניור תפס לצמד טאצ'דאונים וסטרלינג שפרד קלט את הכדור המכריע באנדזון עם 53 שניות על השעון כדי לקבוע 23:27 לניו יורק, שעצרה רצף של חמישה הפסדים

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס מול סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
סופסוף קצת נחת לניו יורק. OBJ/AP

ניו יורק ג'איינטס (7:2) נעלה הלילה (בין שני לשלישי) את המחזור העשירי ב-NFL עם ניצחון חוץ דרמטי 23:27 על סן פרנסיסקו (8:2).

שתיים מהקבוצות החלשות בליגה נפגשו בקליפורניה אפופת העשן ולמרות המאצ' אפ הלא מבטיח במיוחד, הן דווקא סיפקו משחק מרתק. אודל בקהאם ג'וניור השיג את הטאצ'דאון הראשון שלו לקראת סוף הרבע הראשון וקבע 3:7 לאורחים, אך מאט בריידה הפך במהרה עם ריצה מוצלחת ולהפסקה ירדו הניינרס ביתרון 10:13, יתרון שגדל כאשר בריידה קלט באנדזון כדור מניק מולנס באמצע הרבע השלישי.

סן פרנסיסקו כבר הריחה בשלב זה ניצחון שני ברציפות, אך ניו יורק, שהגיעה עם רצף של חמישה הפסדים, לא ויתרה. OBJ צימק עם תפיסה שנייה באנדזון ושער שדה קבע 20:20 בסוף הרבע. רובי גולד עוד חשב שהוא מנצח את זה עבור המארחים עם שער שדה משלו, 2:46 לסיום, אבל איליי מאנינג הזכיר ימים יפים יותר והוביל דרייב ניצחון שהסתיים במסירה קצרה לסטרלינג שפרד, לטאצ'דאון המכריע עם 53 שניות על השעון.

איליי לא עשה הרבה מעבר לזה, אך כן רשם 188 יארד ושלושה טאצ'ים. בקהאם ג'וניור תפס ל-73 יארד ומנגד, מולנס מסר ל-250, טאצ'דאון ושני איבודים ובריידה רץ ל-101.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully