וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "לא עושים חגיגות אליפות. למה אני לא בנבחרת? אין לי הסבר"

11.11.2018 / 22:17

קשר מכבי תל אביב הנמיך ציפיות אחרי הצמד ב-1:2 על קרית שמונה והתייחס גם לאי זימונו לנבחרת: "אין לי הסבר לזה, מקווה שלהבא אני אהיה". איביץ': "ניצחון חשוב במגרש קשה מאוד"

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 1:2 חשוב מאוד וקשה בקרית שמונה שביסס אותה במקום הראשון בפער של שבע נקודות מהמקום השני. יואל אבוחצירה כבש ראשון למארחים, אבל עומר אצילי הפך עם בעיטה חופשית ופנדל. אחרי עשרה מחזורים בלבד הצהובים מבססים את עצמה בפסגה וכפי שזה נראה כרגע, בהתחשב בעובדה שאף קבוצה אחרת לא שומרת על יציבות, יהיה קשה מאוד להדביק את הצהובים שמפנטזים על אליפות שתשבור את ההגמוניה של הפועל באר שבע בשלוש השנים האחרונות.

עוד בנושא:

לא עוצרת: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 בקרית שמונה וברחה בפסגה
אייל גולסה סובל מקרע בשריר הארבע ראשי וייעדר 4-3 שבועות, דור מיכה זומן במקומו לנבחרת ישראל

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
עושה עבודה טובה ושקטה. איביץ'/סוכנות ג'יני

ולאדן איביץ' אמר בסיום: "זה הפסד בית ראשון של קרית שמונה, כל הכבוד לשחקנים שלי שנלחמו מהפתיחה ועד הסיום. זה מגרש שקשה מאוד לשחק בו, מצב הדשא לא היה כל כך טוב. הפגרה באה לנו בזמן טוב כי התחלנו את העונה באמצע יוני, ברור שהשחקנים צריכים לנוח ולבלות זמן עם המשפחה. אחר כך, כשהם יחזרו, יש הרבה עבודה כי צריך להמשיך ככה. אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק. ככה עומר אצילי צריך לשחק, זה לא משנה אם הוא כובש, הוא משחק חזק וזה טוב".

עומר אצילי אמר: "זה ניצחון חשוב מאוד, כולם יודעים שזה מגרש קשה וקשה לנצח פה. הצמד שלי זה בונוס, אני שמח שעשינו את העבודה. עכשיו אנחנו יוצאים לפגרה וכבר חושבים על המשחק הבא. הגענו לפה בכושר טוב ואני חושב שהניצחון הזה הגיע לנו. אני שמח מאוד. הרגשה תמיד טובה לצאת לפגרה עם ניצחון. אנחנו לא עושים עוד חגיגות אליפות, יש המון עבודה". על העובדה שלא זומן לנבחרת, אמר אצילי: "אין לי הסבר למה אני לא בנבחרת, תמיד כיף להיות בנבחרת. ברור שהתאכזבתי, בטח כשיש משחק כל כך חשוב כמו זה בסקוטלנד".

חיים סילבס: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. נתנו פייט חזק. השער שלנו אולי גרם לנו לחשוש, ולא זו היתה התכנית. תיארתי לעצמי שיהיה לחץ גדול של מכבי, את הלחץ הזה צריך לשבור על ידי פס חכם ומשהו אמיץ יותר ולא עשינו את זה. הכנסנו אותם למשחק והם היו טובים, יש להם שחקנים ממש איכותיים. אני גאה בקבוצה שלי, גם במשחק לא כל כך טוב שלנו מכבי נדחקה לשער שלה וקיוותה שהמשחק יסתיים, כולם פה יקיאו דם כדי לנצח אותנו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. סוכנות ג'יני
יופי של פתיחת עונה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully